Propagace zeleniny a ovoce prostřednictvím zručného řidiče zběsilého traktoru

Jak už víme, reklama (na cokoli) se dá dělat buď nudně... anebo tak, že ušlechtilé sdělení zabalíte do vcelku bláznivého obalu.

Místní ovoce a zelenina jsou dobré. Tak nějak by asi mělo znít to, co si máte z klipu uvědomit. Nicméně forma klipu s produkcí přírodních poživatin nemá mnoho společného. A je skvělé, že i regionální zemědělství lze propagovat vcelku petrolheadským způsobem. Hned si jdem kousnout do mrkve, kterou vypěstoval soused – „nechemický“ zemědělec a producent bio výrobků – na zahrádce!


22.1.2016 9:03

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist