Propagace zeleniny a ovoce prostřednictvím zručného řidiče zběsilého traktoru

Jak už víme, reklama (na cokoli) se dá dělat buď nudně... anebo tak, že ušlechtilé sdělení zabalíte do vcelku bláznivého obalu.

Místní ovoce a zelenina jsou dobré. Tak nějak by asi mělo znít to, co si máte z klipu uvědomit. Nicméně forma klipu s produkcí přírodních poživatin nemá mnoho společného. A je skvělé, že i regionální zemědělství lze propagovat vcelku petrolheadským způsobem. Hned si jdem kousnout do mrkve, kterou vypěstoval soused – „nechemický“ zemědělec a producent bio výrobků – na zahrádce!


22.1.2016 9:03

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist