Propadák: Dacia Lodgy – Crash test Euro NCAP

4 fotografiecrash testy aut

Levné MPV Dacia Lodgy dostalo v testech Euro NCAP jen tři hvězdičky a odnáší si tak nejen ostudu, ale především velmi špatnou pověst pojízdné rakve.

Diskuze

12 komentářů

    Jean

    \“Zranenia\“ figurín pri náraze beriem, ale * za pípajúce nezmysly v aute sú o čom? Čo mi pomôže pri nehode pripomienkovač pásov, obmedzovač rýchlosti a podobné blbosti, za ktoré NCAP dáva body?

    čekal někdo vůbec něco jiného?

    Nevim kde berete ty Vase vyrazy, ale o zadnou ostudu se nejedna vzhledem k urceni a cene vozidla – je to odpovidajici tomu co Dacia nabizi v soucasne a potazmo i budouci dobe bude nabizet – tak nejak se s timto budou muset idi vyporadat – proste je to Lowend a tim to hasne. Pokud dosahne na ctyri hvezdy nekdy jeji nejaky vyrobek bude to jen plus , ale v soucasne dobe je to presne to co od takovehleho auta muzete od Dacie ocekavat, ale nemuzete napsat ze je to ostuda, je to proste auto odpovidajici kvalite a zamereni.

    Martin

    Je totiž zcela jasné, že kdyby tam ty systémy byly, tak by v tak levném autě, byly více nebezpečné než pomoc!!! A tak se dá absence milionu pitomosti jen ocenit. V jiných levných autech s hvězdičkami (jistě i Rapid) ty systémy sice jsou, ale jsou to jen PARODIE, které v kritické situaci podrazí řidiči nohy a jsou spíše nebezpečné. Protiprokluz ve Fábii je třeba jen omezovač, který ve chvíli, kdy letím do svodidel a chci to vytahnout plynem omezí motor! ABS v Puntu, které na námraze s ojetými gumami (jen jsem to někomu převážel :-/ ) brzdí z 25km/h 40m !!! A spoustu dalších zažítku z levných aut mě utvrzuje v tom, že tyto systémy buď kvalitní nebo raději vůbec – i za cenu ztráty hvězdiček.

    Martin

    .. a kolik hvězdiček dostane Volvo za ten systém co umí bez brždění nabourat do stojicího náklaďáku nebo prudce brzdit na dálnici bez rozumného důvodu?

    tady prostě není co řešit, maximální pětihvězdičková bezpečnost by se měla stát standardem…pokud to auto nesplní, nemělo by se vyrábět. za bezpečnost by se připlácet nemělo.

    Rudla

    Pojízdné rakve?

    A v čem jezdí u nás většina – průměrný věk aut u nás je 14 let!!!

    Zaplať Bůh za cenově dostupná auta . Nejrůznější pičičandy za jejichž nepřítomnost jdou body dolů většinou jen zvyšují nezdravé sebevědomí řidičů.

    JP

    Testy Euro NCAP postrádají svůj smyl. Porovnávat by se měli podobné výbavy bezpečnosti. Dacia samozřejmě ESP má (od výbavy ARTICA standardně). a sebrat jí 1 hvězdičku za to že se musí připlatit mi příjde jako blbost. Beru riziko zranění krční páteře, chodci mě ani tak nezajímají. Když jsem to porovnal s Śkoda Octavia 2004 test tak je to vcelku vyrovnaný výsledek …

    Rosťa Z.

    Auto vlastním a i když si myslíte jak auto je nebezpčné… Hned vedle vychvalujete Škodu Rapid která má o 3% lepší hodnocení !
    Za druhe , auto je podle me bezpečnější, protože díky rozvoru o 10cm větším než má stejně dlouhá Octavia drží krásně na cestě, takže k nárazu aninemusí dojít, brzdy jsou předimenzované, ABS reaguje dříve, při rychlém puštění plynu auto už začíná brzdit, rozblikají se rychle blinkry.. To vše je plus. A ISO fix na prostřední sedačce taky konkurence nemá. Auto je mírně přetáčivé , ne jak třeba fabia která byla nedotáčivá a zezatáčky letěla jak neřízená střela. A to jak testovali náraz ze zadu kdy byla opěrka hlavy špatňe nastavená … Ten titulek jste prosťe přehnaly.

    servisman

    Šrot a pojízdná rakev na kolech,ty figuríny tam lítaj po celým autě jak utrhnutý z řetězu.To je hruza a děs.To auto si musí koupit jen naprostý šílenec.

    Vojta

    Od června roku 2014 je již v základu stabilizace podovzku, také je možno pořídit tempomat, takže hodnocení NCAP (podle mě neobjektivní) hned vyskočí o hvězdičku. Auto zatím nevlastním, ale uvažuji o koupi. Hodně muziky za málo peněz, ochrana posádky a dětí je velmi dobrá, jen chudák chodec (jsem ale ignorant a jde mi pouze o mou rodinu uvnitř auta a ta je v bezpečí)

    Matus

    Clanok je davno neaktualny, bohuzial novsi test neexistuje. Vlastnim Lodgy 2017 ESP, tempomat a obmedzovac to uz davno ma. Jedine co mozem autu vytknut je ze pri 140 je pocut dost vietor z vonku co ale pri tak vysokej karoserii sa da prepacit – skutocne sedim o hodny kus vyssie ako vodici vo fabii….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist