Prodeje Škoda Auto pokračují v růstu

V dubnu Škodovka prodala téměř o čtvrtinu více aut než ve stejném měsíci loňského roku.

Tuzemská Škoda Auto zaznamenala během dubna ve všech regionech své působnosti nárůst prodejů. Celkový prodej vozů značky Škoda oproti stejnému období loňského roku vzrostl o 23,3 % na 63 726 vozů. Kumulace prodejů od ledna do dubna 2008 vzrostla proti loňskému roku o 17,7 % na 237 200 aut.

Nejrychleji rostoucími trhy jsou za v první čtyři měsíce letošního roku s 14 231 vozy Rusko (+75,3 %), s 6 396 vozy Indie (50,4 %) a s 22 032 vozy Čína (náběh).

Úspěšně se na světových trzích etablovala nová Škoda Fabia Combi, která byla v dubnu poprvé k dispozici ve všech výbavových variantách. Svého předchůdce překonala o 24,5 %. Prodeje krátkého provedení této modelové řady počtem 13 267 vozů vzrostly ve srovnání s dubnem 2007 o 25,8 %.

Nejoblíbenějším modelem značky je Škoda Octavia s prodejem 25 475 aut (+42,9 % proti dubnu loňského roku). Provedení Škoda Octavia Tour se prodalo 7 500 vozů (+16,3 % proti dubnu loňského roku).

„Pozitivní vývoj prodejů nás těší tím spíš, že v současné době jsme krátce před uvedením nového superbu, který se brzy dostane k zákazníkům na všech významných světových trzích,“ uvedl Fred Kappler, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing a dodal: „Rosteme především na nových trzích v Rusku, Číně a Indii. V roce 2007 tvořily tyto země jedenáct procent celkového odbytu Škoda Auto. Podle vývoje během prvních čtyř měsíců bude rostoucí trend pokračovat i v roce 2008.“

Tisková zpráva společnosti Škoda Auto

21.5.2008 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist