proc-skoda-fabia-v-zime-nebrzdi.jpg

Proč Škoda Fabia v zimě nebrzdí?

Škoda Fabia

Při testech ve Švédsku Fabii opakovaně selhaly brzdy; Škoda s tím nic dělat nebude.

Diskuze

24 komentářů

    Atlis

    Skoda go, go, go!

    JonnY

    zvlastne. najazdil so v kadejakom snehu, brecke… plno km a nikdy sa mi to nestalo. taktiez som nikdy ani podobnom o kompletnom zlyhani ani nepocul.

    a skodovke sa to stane na dvoch novych fabiach???

    dalibor

    Aspoň vidíte rozdíl v přístupu k zákazníkům… jinde svolají všechny auta kvůli tomu, že nesvítí kontrolka držáku na nápoje a Škodovka oznámí, že problém s brzdami řešit nemusí a že lidi si zvyknou. Stejně to dopadlo i u Roomstera, kde pozdě vystřelily Airbagy a Škoda nepociťovala potřebu informovat zákazníky. Co nastane u nového Superbu? Exploze motoru po sešlápnutí pedálu plynu?

    olso

    Nenapisal by som to lepsie, Dalibore, uplne si to vystihol…

    yellow...

    nepřekvapilo by mě to,ti co důvěřovaly škodovce s roomsterem ted maj auta z neučinýma airbagama,co bude dál to by mě taky zajímalo,nehledě na to že extrémní posmínky,co to je?Na toakovém slovensku v oblasti tater,tam je zima a sněhnu ,ledu a tam kdyby mě auto nebrzdilo tak jsem na to dost blbě,ale co i naše hory když je tam občas sníh?

    petr s.

    žlutý kolego: "ti, co důvěřovalY škodovce…" Ale to byl jistě jen překlep, že…

    kokon

    On myslel TY hovada 🙂

    mameluk

    Když hovada, tak TA. :-))

    yellow...

    jj TY HOVADA:-DDD

    yellow...

    no uznávám chyby jsou to trapné,na mou obranu už jsem byl večer dost unavený po celém dni,a myslím že je tu autoweb a ne test gramatiky:-)ale ano za chyby se omlouvám…

    speed

    extremni podminky-jizda dvou vozidel tesne na kufru,teplota kolem nuly,spravna vlhkost vzduchu,prosolena silnice v danem pomeru,delsi nebrzdeni…atd…jak psali novinari pri takoveto situaci nebudou brzdit ani jina auta….

    tuky

    par hodin na dazdi pri teplote jemne pod 0, a na krizovatke som skoro neubrzdil, nastastie pred pruserom sa brzdy zohriali

    tip: opakovane poriadne zosliapnut pedal [aspon mne to fungovalo]

    ******************************************

    Aj majitelia Skodoviek si mozu uzivat pocit ako pri keramickych brzdach 🙂

    šofér

    dneska nejezdily s autama cvičený opice, ale normální šoféři jak bývalo zvykem, tak by takovýhle věci věděli a nic by se nedělo. Když dneska čtu udivený příspěvky na téma: Vypnul jsem ABS, ASR, brzdovýho asistenta atd. a s tím autem se nedá vůbec jezdit, tak je mi na blití. Naučte se to "šoféři" :-)))))))))) A zkuste to v zimě na letních gumách, jak se jezdilo v "dávných dobách". Umělci

    Hacker

    Ale mi nejsme v davných dobách ale ve 21.století DĚDO!!!

    šofér

    MI taky ne amatére :-)))))))))))))

    Jirka - řidičák A, B, C, E, M, T

    No, na to aby někdo nebyl kopyto a uměl jezdit s autem které není nabité elektronikou ještě nemusí být děda. Mladí smrkáči, kteří právě vylezli z autoškoly si koupí v autobazaru popelnici, která jezdí rychleji než tito rychlokvašení polovodiči dokáží myslet a je hotovo. Když se rozmlátí sami, je alespoň o dalšího blba méně, ale bohužel většinou s sebou vezmou i nevinné. Tím se ovšem ani trochu nezastávám postoje Škody – jen komentuji poznámku k tomu "dědovi". Před pouhými 20 lety byla ABS vzácnost a taky se jezdilo – akorát to chtělo nemít olšové nohy…

    turbo

    absolutni pravda …vsechny ty systemy a elektronika davaji lidem falesnej pocit bezpeci pri rizeni a ty lidi si potom troufaj mnohem vic,coz je mnohdy stoji i zivot

    T

    Jenže těm normálním, rozumným, to pomůže, když se dostanou do problémů, které nemohli předvídat. A za to to stojí.

    Honza

    Taky jsem to zažil – opakovaně v Německu na sněhové břečce a prosolené vodě a pak i v Česku na D1 při prudkém dešti – vždy po pár desítkách ujetých kilometrů.

    Přesně to, co se popisuje v článku – šlápl jsem na brzdu a nejdříve nic, po zlomku sekundy, která mi připadala jako věčnost, brzdy nakonec zabraly. Naštěstí to nebylo v krizi, ale při přibržďování před výjezedm z dálnice nebo při korekci rychlosti před omezením.

    Měl jsem plechová kola, zimní pneu a – světe div se – skvělý švédský, ale v Belgii vyrobený vůz Volvo V70. Možná byly špatné testičky (servis mi pak ale tvrdil, že jsou v pořádku, tak jako ti Škodováci). Tak, ať Švédové drží h…

    Podotýkám, že nejsem fanda Škodovky a, pokud mohu, nejezdím v jejich vozech.

    Honza

    Poky

    i mně se to občas stane s citrónem, ale ne tak že by to nebrzdilo vůbec… jen to chvilku brzdí míň, ale zastavit se dá normálně… podobnou zkušenost mam i opelem mojí přítelkyně… bydlím na severu čech skoro v horách a tady to počasí je velmi podobný tomu jejich "extrémnímu" 😀

    Martin

    Kámoš má fungl novýho S-maxe, když auto přes noc stálo venku, ráno se rozjel a auto vůbec nebrzdilo, ale po pár metrech se chytlo. V servisu se mu smáli, že je to blbost. Po několika týdnech mu volali, že už ví, čím to je a že má přijet na opravu 🙁

    Stačí jeden nepatrnej problém a  v autě plným elektriky se prostě dějou divy…

    caffeine

    jj známej mi vyprávěl o člověku co si koupil nový autobus dělaný na zakázku ( podvozek scania, motor bůhví kdo atd.) za dost veliký peníze od renomované firmy ve francii a výsledek? Autobus nebrzdí resp. se občas stane že při jízdě se rosvítí kontrolka brzd a potom to nebrzdí v servise 5x nahrály nový software a problém přetrvává nejspíš chyba v elektroinstalaci a servisman mu jenom řekl že si to nesmí tak brát 🙂 samozřejmě ten autobus splácí a je na něm existenčně závislej 🙁 jj občas se dějou věci 🙂

    edo

    Uplne totozna udalost sa stala mne na mojej novej fabii po pol roku pouzivania, odisiel som od domu a na prvej krizovatke ako som chcel zabrzdit, auto nereagovalo. prebehol som krizovatku kde nastastie po hlavnej nic neslo. Konzultoval som problem so servisom, kde mi povedali, ze to nie je mozne. Disky som mal plechove, gumy zimne a boli 4 stupne nad Viete si asi predstavit s akou malou dusickou od vtedy bzrdim pred krizovatkou:-(( Edo

    sumatko

    Mě se toto stalo v létě na fabii 1generace 1.2htp-2 červený za sebou s brzdovým pedálem na zemi …šup skrz křižovatku. ABS mlátilo jak o život. Brzdil jsem z rychlosti cca 30-40km/hod
    Co vím u HTP se hádalo ABS a člověk mohl na brzdě tancovat a stejně to nezastavilo

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist