Proč se ještě neprodává Citroen C6?
Citroën
Původně byl ohlášený na podzim 2005, pak se datum posunulo na prosinec, pak na letošní únor a teď se zdá, že se dočkáme až v březnu, nebo květnu.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Citroën
Původně byl ohlášený na podzim 2005, pak se datum posunulo na prosinec, pak na letošní únor a teď se zdá, že se dočkáme až v březnu, nebo květnu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmm, jak jsem psal už jinde, došlo mi v pondělí do schránky nové číslo německého Auto Zeitung, kde je m.j. test Chrysler 300 C 3.0 CRD, Citroen C6 V6 HDi 205, Jaguar S-Type 2.7 TTD a Mercedes E 320 CDI. Mimoto, že Citroen skončil celkově na 1. místě, vám tady napíšu hodnoty vnitřního hluku v dB, jak je naměřili postupně u všech jmenovaných automobilů: 50 km/h 3. rychl. st.: 60-57-58-60 100 km/h nejvyšší rychl. st.: 65-64-65-66 130 km/h nejvyšší rychl. st.: 70-67-68-71.
Hm, Citroen všechny strčil do kapsy. Tak nevím, asi jim dali nějaký bezchybný model.
znamy ma c4 vts a takisto mal problem, ze vo vyzsich rychlostiach mu fucalo do auto cez dvere (alebo okna).
museli to riesit v servise.
mozno je to maly problem citroenov
No u nás kousek za Prahou už jeden normálně jezdí na "značkách", tak nevím, prodává se nebo ne? A nemá na sobě žádnou reklamu, že je to předváděcí auto z autosalonu.
u nas vo Zvolene som uz tiez jeden videl na znackach bez reklam na autosalon..takze neviem
V ČR jezdí jeden "školící" model, na kterém se učí dealeři a servisní technici. Navíc české zastoupení dodalo zákazníkům dva modely v předstihu. Jeden je na Slovensku, jeden na Moravě. Tito zákazníci si auta objednali přímo na brněnském autosalonu, proto to expresní vyřízení.
Jenže potom Citroën zjistil, že chce ještě dovychytat nějaké mušky a další prodeje zastavil. Podle vyjádření PR Citroënu to vypadá, že se prodeje opět rozběhnou začátkem léta.
Nevim,jake Subaru ma p. Koubek na mysli,ale mam uz druhe Subaru a zadny problem s hlukem nemam. Prvni jsem si koupil v r. 1998, a u neho taky problem nebyl,ani od jinych subaristu jsem o problemu neslysel. Mozna by pan Koubek mel psat o autech od VW, tem urcite lip rozumi.
Osobně znám taky několik "subaristů" s jednou starší Imprezou (r. v. 2000) jsem nějakou dobu měl tu čest a při překročení 140 km/h dělaly vršky oken nadměrný hluk a dovnitř táhlo. Podobné stížnosti měl i jeden můj známý, majitel staršího Legacy.
Netvrdím, že jde o nějaký problém, ale slyšel jsem o něm, proto jsem o něm nepsal. Volkswagena jsem sice měl a staré Brouky mám rád, nicméně vás ujišťuju, že moje nadšení pro auta zdaleka není ohraničeno koncernem VW.
Ja mel nekolik aut s bezramovymi dvermi a jedine dve auta, kde to byl trochu problem, byly Pontiac Fiero a Ford Probe. Tam navic nad 210 km/h priserne piskalo stresni okno. Vsechny Toyoty i Subaru z roku 1992 byly v poradku. Oni kvuli tomu maji nahore v tesneni takovy chytry maly plastovy clen, ktery pokud okno spravne tlaci zespodu tak ho pritahne ke karoserii. Ale je to trochu citlive na spravne nastaveni, lepe receno usazeni dveri do skeletu. Takze pokud je auto po bouracce, nebo je nekvalitne smontovane, muze s tim byt problem.
Některá auta s většími bezrámovým dveřmi (tedy především kupé, ale pravděpodobně i takhle velké sedany) mívají problém s vyvěšováním. Typickým příkladem budiž starý Nissan 200SX (Sylvia). Dveře klesaly, musely se pořád doštelovávat, až to nakonec už nešlo a vrchem okna pak táhlo. Není to žádná legrace, chápu, že si u Citrónů chtějí být jistí…