proc-nebude-male-porsche.jpg

Proč nebude malé Porsche?

Porsche

Automobilka vysvětluje, proč nedává malý sporťák od Porsche smysl.

Diskuze

13 komentářů

    Andy

    …podla Detleva von Platen. Tak preco potom stoji Cayenne na kazdom druhom Bratislavskom, Prazskom, Moskovskom a inom rohu ?

    turbo

    no,jiste,protoze jako lehkou ojetinu si to auto dneska muze poridit kdejakej smelinar/bazarnik/hospodskej,atd. …ale to plati o vetsine dnesnich aut

    Jimm

    Já nevím co pořád máte proti Cayennu. Ze strany Porsche to byl výbornej tah, začít prodávat takovýhle auto. A nebejt tohohle auta, tak by jste se nikdy nemohli rozplývat nad takovejma kouskama jako je Carrera GT nebo GT3, protože by nikdy na jejich vývoj neměli peníze…

    Mig

    Přesně, Touareg/Cayenne na ropu je v pořádku, a startovní sportovní model "za méně peněz" je špatně?

    Honza U.

    ano, protože Porsche si nepamatuje jak začínalo …

    milan

    Zajimavy postoj a pritom to nejvic klasicke Porsche a to model 911 se ze vsech nabizenych modelu momentalne prodava nejhur,museli omezit vyrobu ve prospech Panamery a Cayennu. Jen aby na to nakonec nedojeli. Chtelo by to nejaky dalsi svezi vitr co by rozceril vody kolem Porsche. Kdyz ctu o dalsi nove a stale stejne 911 jen zivnu.

    qerqr

    ne protože by podkopalo identitu značky, ale protože by si nikdo nekupoval předraženou mx-5

    ero

    Odpovědí bude odvozenina z konceptu bluesport. Je asi jedině dobře, když se bude prodávat jako VW. Alespoň to nebudou kupovat lidi na honění ega..

    Michal

    Sice z Cayenne nejsem "odvázaný", ale je pravda, že to značku zachránilo před krachem. Na druhou stranu vždy u mne budou mít víc plusových bodů lidé, kteří si koupí 911. Když už mluvíme o "honění" ega, tak Cayenne je toho právě zářným příkladem. Bohužel začínám mít pocit, že pro 911 nastávají krušné časy. Už si Porsche přestávají kupovat lidé, kteří jsou fandy sportovních aut a řádění někde na okruhu, což je škoda. Kdo by argumentoval tím, že Cayenne se prodává víc právě kvůli krizi, je na omylu, vždyť tento mastodont stojí to co 911.

    Všiml jsem si, že jsem se ještě nevyjádřil k tomu malému Porsche. Já bych ho také nevyráběl, Porsche se "vytrestalo" s modelem 914, což bylo jedno z levnějších. Na jednu stranu tehdy získali nový segment trhu, na stranu druhou pocítili částečný odliv zákazníků.

    P.S. Poznámka pro autory: Chtělo by to číst po sobě články, než je pustíte na web. Zákazníci jsou citliví, nikoli citlivý, (ti zákazníci). Občasná chyba s a z se dá odpustit, v tomto případě jde o hrubou chybu.

    traktorista

    zacina to zavanet kosmonautikou. Pomocne rakety k raketoplanu take dodavaji nejlevnejsi vyrobci a to se s tim leta do vesmiru. Zisk az na prvnim miste a v6 tédéí v gaziku od porše. Děs

    Zbynda

    Dieselové SUV je a bude jen kvůli prachům, je to prostě tak …

    Kyle

    protože máme Caterham a Lotus a na ty by Porsche, jak ho mám rád, stejně nemělo. Porsche už je prostě někde jinde.

    Petr

    Spise v tom vidim snahu nekonkurovat "sportovnim" modelum AUDI a VW.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist