-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
…podla Detleva von Platen. Tak preco potom stoji Cayenne na kazdom druhom Bratislavskom, Prazskom, Moskovskom a inom rohu ?
no,jiste,protoze jako lehkou ojetinu si to auto dneska muze poridit kdejakej smelinar/bazarnik/hospodskej,atd. …ale to plati o vetsine dnesnich aut
Já nevím co pořád máte proti Cayennu. Ze strany Porsche to byl výbornej tah, začít prodávat takovýhle auto. A nebejt tohohle auta, tak by jste se nikdy nemohli rozplývat nad takovejma kouskama jako je Carrera GT nebo GT3, protože by nikdy na jejich vývoj neměli peníze…
Přesně, Touareg/Cayenne na ropu je v pořádku, a startovní sportovní model "za méně peněz" je špatně?
ano, protože Porsche si nepamatuje jak začínalo …
Zajimavy postoj a pritom to nejvic klasicke Porsche a to model 911 se ze vsech nabizenych modelu momentalne prodava nejhur,museli omezit vyrobu ve prospech Panamery a Cayennu. Jen aby na to nakonec nedojeli. Chtelo by to nejaky dalsi svezi vitr co by rozceril vody kolem Porsche. Kdyz ctu o dalsi nove a stale stejne 911 jen zivnu.
ne protože by podkopalo identitu značky, ale protože by si nikdo nekupoval předraženou mx-5
Odpovědí bude odvozenina z konceptu bluesport. Je asi jedině dobře, když se bude prodávat jako VW. Alespoň to nebudou kupovat lidi na honění ega..
Sice z Cayenne nejsem "odvázaný", ale je pravda, že to značku zachránilo před krachem. Na druhou stranu vždy u mne budou mít víc plusových bodů lidé, kteří si koupí 911. Když už mluvíme o "honění" ega, tak Cayenne je toho právě zářným příkladem. Bohužel začínám mít pocit, že pro 911 nastávají krušné časy. Už si Porsche přestávají kupovat lidé, kteří jsou fandy sportovních aut a řádění někde na okruhu, což je škoda. Kdo by argumentoval tím, že Cayenne se prodává víc právě kvůli krizi, je na omylu, vždyť tento mastodont stojí to co 911.
Všiml jsem si, že jsem se ještě nevyjádřil k tomu malému Porsche. Já bych ho také nevyráběl, Porsche se "vytrestalo" s modelem 914, což bylo jedno z levnějších. Na jednu stranu tehdy získali nový segment trhu, na stranu druhou pocítili částečný odliv zákazníků.
P.S. Poznámka pro autory: Chtělo by to číst po sobě články, než je pustíte na web. Zákazníci jsou citliví, nikoli citlivý, (ti zákazníci). Občasná chyba s a z se dá odpustit, v tomto případě jde o hrubou chybu.
zacina to zavanet kosmonautikou. Pomocne rakety k raketoplanu take dodavaji nejlevnejsi vyrobci a to se s tim leta do vesmiru. Zisk az na prvnim miste a v6 tédéí v gaziku od porše. Děs
Dieselové SUV je a bude jen kvůli prachům, je to prostě tak …
protože máme Caterham a Lotus a na ty by Porsche, jak ho mám rád, stejně nemělo. Porsche už je prostě někde jinde.
Spise v tom vidim snahu nekonkurovat "sportovnim" modelum AUDI a VW.