Proč je Veyron nejrychlejší?

11 fotografiíShelby

Myslíte si, že není? Pak tohle je článek přesně pro vás.

Diskuze

23 komentářů

    Honza U.

    Jednou v casopisu Auto Rating (jiz neni:(( ) byl rozhovor s jednim panem od McLarenu (samozrejme prevzato z anglickeho casopisu EVO), pan jak tusite se jmenoval Gordon Murray. Tehda tam prohlasil vetu: "pred skutecnými ciny by se nemelo tolik kecat"

    Ano bavili se o nesmislnosti Veyronu a o tom ze nikdy neprekona McLaren ve vsech ohledech kvuli kterym McLaren vznikl (vite ze McLaren F1 mel puvodne jezdit "jen" 330?)

    A dle me mel pravdu pro me je McLaren stale neprekonan..

    A co tim rici chci? 9ff jsou tuneri, ty by jsem nepocital..

    kuci od shelby? mozna se jim to povede… ale bude lepsi i v ostatnich ohledech? nez bugatti nebo Mc F1? podle me nebude dosahovat ani na pagani zondu… dle me to neni cele jen o maximalce… a hlavne je dulezite si uvedomit ze Veyr neni konkurent pro "supersporty" co tim chci rict? je podle me blbost se honit za vykonem a maximalkou aby auto bylo jen nejrychlejsi… radeji by jsem Lotus Esprit sport 300 (ctyrvalec s turbem) nez nejakyho pomatenyho supersporta kde rekli: "tak ted prekoname Veyra, dame tam 20 valec ctyri turba a poslem to na tyden do tunelu"

    handbrake

    tak to vidim aj ja. Veyron ako auto by som asi nechcel ale respektujem ho nesmierne ako technologicky masterpiece. Urcite by som sa v nom chcel previezt ale ked opadne ocarenie z akceleracie je to nedramaticke cize nezabavne pre niekoho kto hlada vyzvu. s Caymanom alebo s Noble si clovek uzije omnoho viac zabavy

    Honza U.

    ted sme nastval ja napsal tak dlouhy prispevek a ty si to vstihl mnohem lip ve dvou radcich :)))

    spooon

    Přesně. Pravý automobilový nadšenci požadují od aut úplně něco jiného než je maximální rychlost nebo nejvyšší výkon…

    Veyron se zapíše do dějin jako první seriově vyráběný auto, který pokořilo 400km/h. jenže za jakých porodních bolestí…

    Sám bych si ho nekoupil ale velmi rád bych se svez…

    Petr

    Je skvely, ze ste automobilovy nadsenci, verte, ze ja taky. Ale kdyby sme se nehonili za velkym vykonem, jeste porad bychom jezdili tak tricitkou. 1000 koni je k nicemu, stejne tak 500, ale vcera jsem se svezl v M5 a verte nebo ne, tech 507 koni je tak krasnej zazitek…

    Honza U.

    a myslis ze Elise co ma 120k je mensi zazitek? svez se na poradny okresce a pak rekni neco o vykonu… nerikam ze kone jsou na nic ale rikam ze koe nejsou vse…. a taky rikam ze elise z roku 96 vyklepe u nas na tocny a dal na zvole… popripade na karlstejn kde jakou M5….. je to o nicem jinym a i kdyby nevykepeala je to jine svezeni….

    robin

    reknu vam panove, mit na veyrona, poridim si ho a k nemu zhruba pet dalsich kousku do garaze snu a potreb. myslim, ze z 0-200 za 7,5s se myslim nikdy nepreji:) dovedu si predstavit, ze prave tohle by bylo auto, kterym bych si chtel dat 1000km streku k mori. zrejme i nekolikrat do roka. skylinem se pak prohanet po te nasi republice…

    ...

    Z 0 – 200 za 7 vterin neni problem. Kup si litrovy GSX-R a muzes to davat na kazdejch semaforech…

    SkylineGT-R

    tak tak, vsetci vieme ze Veyron nie je pravy adrenalinovy supersport, ale respekt si zasluzi, a vyraz "technologicky masterpiece" to vynikajuco vystihuje, to si trafil…

    A urcite viete aj, ze prekonat Veyron v maximalke je hlavne o prestizi, reklame, marketingu. Ja si aj tak kupim obycajny Ariel Atom, cheche.

    Ale az po prichode Veyronu a jeho problemoch mi doslo, aky bol ten Murray genius. Ziadne 4 turba, 16 valcov, vsade vysuvatelne spojlery a pod., a 386 km/h pred tolkymi rokmi…

    technicky hnidopich:)

    kdyz se chce veyron dostat pres 400 naopak musi veskere spojlery zasunout, snizit podvozek, uzavrit pruduchy a hura smerem k rychlosti, kdy zere 100l/100km:)

    Fifu

    Mas muj respekt – Ariel atom je bomba kara – uz nejakou dobu po nem slintam 🙂 A takovy Noble nebo Lotus by taky nebyl k zahozeni. A jako prakticke auto treba Octavii combi, protoze se mi zkratka libi. A je ceska 😀

    tuky

    Veyron je pre mna hlavne pokrok v kvalite a spolahlivosti DSG a brzd – co by malo priniest ovocie celemu VW-group

    jarda

    http://youtube.com/watch?v=V27CgobKJHw

    sehr gut

    Jan Pilař

    Myslím, že je jenom otázka času, než některý automobil rychlost Veyronu překoná. Bude ale hodně dlouho trvat než bude pokořen Veyron jako takový (sem hodně zvědaví na nástupce Porsche Carrera GT).

    Jak už tady několikrát padlo, Veyron je spíše než supersport hodně hodně rychlé GT. A tomu odpovídá i styl jízdy, výbava, atd. A jak je vidět svoje kupce si našel.

    Ale řekl bych, že pro opravdové automobilové fajnšmekry to není úplně to pravé ořechové. Já bych taky nechtěl auto s maximálkou přes 400 km/h co se řídí stejně snadno jako Golf…

    Typer

    Relativne strucne, nanajvys informativne a vystizne. Gratulace!

    Marco

    Veyron je možná nejrychlejší sériové auto planety, překračuje magické hranice 1000 koní a 400 km/h, no a co? Já nechci supersport, který se řídí stejně jako oktávka. Já chci supersport, který mě při každém prošlápnutí plynu vyděsí, kdy mám pocit, že mě motor sežere jako předkrm, chci, aby mi dával pořád najevo, v čem to sedím, jak je to nebezpečné, a chci, aby kdykoliv si budu myslet, že rachot už nemůže být hrozivější, hlasitější a zlověstnější, aby vždycky takový mohl přijít. Proto miluju McLaren F1.

    Honza U.

    hehe nic proti Veyra taky jen acceptuju… ale myslim ze když mu proslapnes plyn tak se skutecne nevydesis to se spis pose.eš pac když to udelas v 50 a jen tak ho proslapnes už pojedes k 250……. a že se ridi jak oktavka taky nevim.. nejsem ridic ale casto bylo na netu že na uzavrenym sirokym okruhu to nekdo rozvesil.. (podotykam lidi co maj najezdeno za rok co ty a ja spolecne za zivot)…. ano je to spis konkurent Bentlouse nez Mc ale rict ze to auto je suchy? ehm nemam rad veyra ale tohle si nezaslouzi….

    A Mc nekdy nemel nahat ridici strach…. melo to byt pro cloveka co si jizdu dokaze užit…. takze Mc asi milujes spatne, mel by si milovat nejakou starou osmivalcovou ameriku na ceskych okreskach…..

    A taky souhlasim s tim ze je Veyr vykladni skrin modernich technologii… ale priznejme si byl by bez nej svet lepsi? ja myslim ze ne !!! je dobre ze je a je dobre ze dost lidi ho miluje zato jaky je… je jednoduche ho odsoudit… proto ho taky odsuzuju, ale snazim se ho brat za to jaky je a na druhou stranu neni spatny jen proste si VW vzalo moc velke sousto….

    Ze3gg

    Sundej vejfuk u Trabose a ten te tak vydesi, ze si prdnes do trenek, a mozna i sezere… P.S. Mit na Veyrona jezdim s nim do prace… Je to bozi "auto".

    Marek

    Nemohu si pomoci, ale argumenty v tomto článku v podstatě nejsou argumenty. Rychlost je vztahem mezi poměrem vzdálenosti k času potřebnému k jejímu uražení. A to je vše. Cena, komfort, nic podobného se k tomu již nevztahuje.

    Samozřejmě chápu, co se autor snažil říct, skutečnost je ale taková, že kdyby se SSC podařilo onen rekord překonat a přestože by řidič (pilot?) při tom měl tlak 220/150, znamenalo by to, že SSC je rychlejším vozem. Zdaleka ne komfortnějším, avšak nejrychlejším. A – co si budeme povídat – superrychlá auta nikdo kvůli pohodlí nekupuje. Že Veyron zvládá rychlosti pohybující se nad limitem omezovače aut vyráběných v Německu je technický zázrak (s přihlédnutím k rozpočtu se však "zázračnost" dost snižuje..), avšak nijak mu to na rychlosti nepřidává.

    Kubinn

    Okreska okreska okreska! Už to tady na Autowebu začíná bejt až moc protěžovaný kritérium při hodnocení auta! Konkrétně u Veyronu o nějakou okresku nejde! Lidi co si ho poříděj(To asi nikdo z vás nikdy nebude,že?!) budou chtít ukázat, že na to maji. Veyron může víborně posloužit k pohodlnému a rychlému přesuna z bodu A do bodu B a nikoho nebude zajímat oreska, protože pojede po dálnici! To, že např. Honza Koubek často používá toto hodnocení v recenzích,ale neznamená, že auto, se kterým nejedete ostře jako největší borec každou neděli k mamince na oběd do Jeníčkovi Lhoty, je špatné!

    Ford Transit je na okresce taky na ho*no, ale lidem, co si ho pořídí je to fuck!

    Honza U.

    No vidisto taky nejvic kilaku najezdim na dalnici pak ve meste a nakonec na okesce… ale na okresce si to uživam nejvic.. dalnice je proste jen tezka noha a pripravena brzda a mesto je o postrehu….

    A to je o co tu jde okreska ukaze skutecny char. podvozku 🙂 a vsichni vime ze na okresce by Veyra zesmesnil i Elise (berte vsichni s rezervou :)) ) a to je to o co tu jde 🙂 Veyr je bomba limuzina pro bohace… ale ja uznavam neco jineho i kdyby jsem penize mel tak si koupim Esprita a pak neco nenapadnyho do mesta…

    Veyr je "jen" vykladni skrin.. a to ze tady testujou podvozky na okreskach? ja to chapu na dalnici ti nepiskne guma ani ve 240 a nezjistis skutecny charakter.. ano zjistis jak to zehli nerovnosti (ceske dalnice jsou na toto stvorene) ale to je tak vse

    Alf

    Sorry že ti kecám do tvých úžasných teorií, ale v časopise AutoCar se dokázal Veyron na okresce udržet PGT3 v zatáčkách a na rovince ho zdrtil…

    Lookyn

    tak já taky 😀

    a mě se nejvíc líbí nový Ferrari California!

    a ted se všici po*erte třeba, že to už nemá nádech starších Ferrari a podobný kraviny…

    stručně: každý auto je o něčem jinym a u Veyronu v porovnání třeba s Elisem to platí stejně tak jako když budu porovnávat felicii a 120-ku 😉 ted se zase rozepíšete, že jde o to kde se ty auta porovnávaj a že nejsou stejně starý a bla bla bla… diskutovat se dá do nekonečna a o tomhle to je pravda dvojnásob! proto umí člověk přemejšlet, aby moh mluvit a psát 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist