Proč je nové londýnské taxi… tak moc ošklivé?

77 fotografiíNissan

Jistě, vzhled je, jak stále říkáme, subjektivní záležitostí, ale stejně... Pokud se někomu tohle auto líbí, ať dá vědět pod článkem do diskuze.

Diskuze

12 komentářů

    svata

    Nevim jak ostatni, ale auto mi vzhledem k ucelu pripada designove pomerne povedene. Urcite lepsi nez nudne ceske zlute taxi Skoda Octavia…

    stanik

    Rozhodně si toto auto dokáži představit u kurýrní nebo poštovní služby, ale jako taxi by jsem asi raději dal přednost té vámi kritizované Škodě Octavii. Pokud chtěl Nissan zachovat nostalgii vzhledu Londýnských taxi, tak prosím, ale taxi 21.století by mělo vypadat jinak zvláště pokud se jedná o městské taxi.

    Baf

    Řekl bych, že u tohoto vzhledu se vyplatí především originalita. Londýnské taxi je ikonou a nemělo by být zaměnitelné s jinými běžnými automobily. Ať už je ošklivé nebo ne, je dobře že se vzhledem vymyká zbytku silničního provozu. Jaká by to potom byla pohlednice z Londýna, když v pozadí stojí úplně obyčejná japonská dodávka…

    stanik

    Každému se samozřejmě líbí něco jiného, je škoda, že Nissan nezvolil jako předlohu Nissan Note. Nikdo zde nezavrhuje taxislužbu, jako službu. Ale kopírovat londýnské taxi, bez zřetele na dobu kdy vznikala a dobu technického a estetického posunu je opravdu vizitkou britského snobismu v japonském provedení.

    Honza

    Dobrý den, fakt mě baví, jak autoři článků čtenářům vnucují svůj názor na design aut… Proč je tak ošklivé… Co Vás autoři vede k tomu říkat, že je ošklivé? Mě se líbí! Považuji to za mnohem hezčí, než originál NV200! Nevnucujte mi Vašimi barvitě napsanými názory co se mi má či nemá líbit! Stačí maličkost, slovo ošklivé nahradit slovem zvláštní… Díky.

    Rejpal

    Proč je na TAXI lepší vozidlo, do kterého se nevejde kočárek do kufru, do kterého je problematické nastoupit s omezeními pohybového aparátu, u kterého na zadní sedačce musí třetí prostřední osoba skrčit nohy?

    ppppp

    Staré taxíky taky nejsou nějakými módními krasavci a originál od Nissanu sám též žádná pastva pro oči. Mně se to líbí, až na mříž smradlavé verze. Ta vypadá jak od Škodovky a nesedí tam. Ani staré taxíky ji nemají, takže pro ni není důvod. Chce to nějakou jemnější a modernější strukturu.

    kk

    je to hnusne auto.

    Pomaly kazda dodavka je daleko krajsie ako tamtaprisernost.

    Praktickost minivanu sa da vlozit aj do peknej karoserie.

    toto je grcka

    serpico

    …nevím ale účel světí prostředky a to je především pohodlí cestujících, “ dodávka “ tomu napovídá, ostatně staré “ originální “ také nebyly hezké ale účelně plnili své určení, navíc měli oddělený prostor pro cestující, co by za to dali přepadení taxikáři. Nevím jak to je u nového taxi, možnost dostavby?, nevím. Octavie moc pohodlí neposkytuje, zvlášť na zadních sedadlech.

    Petra

    Mě se tohle autíčko náhodou líbí, co vám na něm připadá tak moc škaredé?

    Rejpal

    A který z těch modelů je určený pro Londýn? Ten s těma japonskýma „očima“ co je na reálných fotkách, nebo ten příjemný s kulatýma „očima“ kompletně v černé barvě a s lupou na dveřích u pasažérů?

    autor

    Koncepce samozřejmě super, ale oblíct to do takhle hnusnýho lacinýho designu, to mi hlava nebere… To je totiž taková móda, každou velkou zakázku co nejvíc zprasit, a vydávat to za revulci a originalitu… Když koukám na autobusy SOR, tramvaje Porsche, taxíky pro New York… To je prostě otřesný, diletantská práce jak od studentů.

    Vemte si, jak si dřív lidi hráli s architekturou pitomý továrny, dodneška jsou tam krásný prvky. Dneska? Uděláme šedivou halu s trubkama klimošky vně a tenhle taxík.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist