Problémy Renaultu: software a nízké teploty

Auta nemají v brzdných zónách žádnou přilnavost.

Renault si stěžuje na softwarové problémy a nízké teploty. Fernando Alonso, lídr šampionátu, zajel čas téměř o vteřinu pomalejší než Kimi Räikkönen v pátečním tréninku. Giancarlo Fisichella byl o dalších šest desetin pomalejší.Hlavním důvodem, proč Renault zůstal při prvním tréninku v boxech, byly problémy na softwaru, odpoledne pak nižší teploty bránily Renaultu najít vhodné nastavení.“Přilnavost je hodně nízká, je to obtížné při brzdění, zejména pak do vlásenky,“ řekl Fernando Alonso. Jinak byl ale Španěl se svým autem spokojen. „Stabilita je stálá a byl jsem druhým nejrychlejším závodním jezcem. Navíc jsme výš než v pátek obvykle býváme.“Giancarlo Fisichella, který lehce kolidoval s jedním z Minardi, si stěžoval na zablokování předních brzd do pomalých zatáček. „Je těžké být agresívní v brzdných zónách, není tam žádná přilnavost,“ řekl Ital. „Nižší teploty činí auto nedotáčivé, mluvil jsem s Fernandem a má stejný problém. Možná i další jezdci. McLaren vypadá hodně dobře,“ dodal Fisichella.

Tomáš Richtr

22.7.2005 6:35

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist