Příští Mazda MX-5 dostane motor 1,3 l s turbem
Mazda MX-5
Mazda potřebuje snížit emise a nevyhne se to ani roadsteru MX-5. Výkony však vzrostou.
Korejci představují sportovní SUV v době, kdy Škodovka svoje potichu ukončila
Vloni se ojetinám dařilo. Nejvíce se prodávaly Škodovky a kombíky
Nejlevnější nové auto v Česku citelně zdražilo, už není jediné a stojí skoro jako Fabia
Francouzský soupeř Kodiaqu má po modernizaci, za větší luxus si nechá zaplatit
IONIQ – korejská značka otevírá novou kapitolu elektromobility
Grand Prix České republiky 2021 bohužel nebude, situace je složitá
Mazda MX-5
Mazda potřebuje snížit emise a nevyhne se to ani roadsteru MX-5. Výkony však vzrostou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, poněkud provokativní první odstavec 🙂 Co na to čtenáři?
Kdyz vezmeme v potaz, ze Boeing letici denni trasu pres pul sveta, vypusti za jeden let tolik emisi co vsechny monoposty F1 na celou sezonu a desitky let stare tankery a nakladni lode maji mnohem horsi emise nez miliony aut, tak je pojem ekoteroriste zcela na miste.
Nesmet nabizet motory, ktere se treba o 25g CO2 nevejdou do limitu…. kde to jsme
já chci obyč nepřeplňovaný 2l :-/
ano, Ekoteroristé. Podpořeni obchodníky kteří přinutili vlády zavést nové daně, aby bylo více peněz na rozkradení. Přitom to je na hlavu postavené, jako třba i to, že 1,6 s turbem je složitější a už samotná výroba a pak likvidace je pro přírodu větší zátěž, než těch ušetřených 2l/100km a pár gramů CO. A hlavně se ten motor s turbem rozsype 2x rychleji než obyč 2l. V důsledku tak Ekoteroristé přispívají k obrovskému hromadění šrotu (a to nejen v automobilovém průmyslů) :-/