Příští BMW 6 (2018) zhubne až 250 kg a vzhlédne se v klasice jako je 3.0 CSL a M 635i

Nová generace šestky se zřejmě rozštěpí a kromě kupé a kabrioletu dá vzniknout i čtyřdveřové řadě 8, to důležitější však proběhne uvnitř konstrukce díky radikální dietě.
pristi-bmw-6-2018-zhubne-az-250-kg-a-vzhledne-se-v-klasice-jako-je-3-0-csl-a-m-635i.jpg

Šestková řada BMW je na trhu teprve od roku 2011 a její nástupce proto s největší pravděpodobností nedorazí dříve než v roce 2018, přesto však existují první náznaky o tom, co se momentálně děje v souvislosti s výše uvedeným modelem ve vývojovém oddělení mnichovské automobilky.

Pokud se zákulisní informace skutečně zakládají na pravdě, bude řada 6 postavena na přepracované platformě „35UP“ příští sedmičky s interním označením G11 a to znamená, že se při její stavbě významnou měrou uplatní kromě vysoko pevnostních ocelí také lehké a pevné kompozity, hliník i hořčík.

Z uhlíkových vláken zapékaných v pryskyřici má být přední i zadní kapota, možná střecha, údajně dokonce sloupky a spousta dalších komponentů, přičemž tato hybridní konstrukce pomůže snížit hmotnost nové šestky v průměru až o 250 kilogramů a současně významně sníží těžiště auta.

Šestka opět dorazí jako uzavřené kupé i otevřené Cabrio s klasickou plátěnou střechou, naproti tomu 6 Gran Coupé by se mělo v hierarchii posunout nahoru a změnit se v řadu 8. První jednání o další generaci BMW M6 vedly k výkonům někde kolem 650 koní a zdá se, že jistotou bude i M6 xDrive s pohonem všech kol.

Zajímavě by se mohl vyvíjet design příští šestky. Velkou inspirací pro stylistické oddělení je nadále studie Vision Future Luxury, v liniích především kupé by však měly být patrné odkazy na věhlasné modely BMW E9 (znáte jej třeba jako 3.0 CSL) a E24, což je pro změnu klasický „žralok“ od Paula Bracqa a nejznámější jsou varianty M635i i jako první M6 pro Spojené státy.

Pochopitelně odkazy v liniích na jejich tvary budou pouze v náznacích a tudíž se na nějak zvlášť výrazné retro netěšte. Mnohem více než styl se nám však líbí především naordinovaná dieta, která by mnichovským strojům mohla vrátit už téměř zapomenutou mrštnost.

zdroj: Bimmerpost.com

11.9.2014 11:09| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist