Připravuje Lexus ostřejší IS-F?
Lexus
Šeptá se, že by se mohl brzy objevit ještě brutálnější Lexus IS-F.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Lexus
Šeptá se, že by se mohl brzy objevit ještě brutálnější Lexus IS-F.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak to by mě zajímalo jak to auto ořežou o 140 kg. to bude celé z karbonu asi 🙂
IMO, 140 kg dolů není problém. To auto to vysloveně potřebuje. Je mrňavý, že člověk potřebuje obouvák, aby se do nej dostal a přitom váží 1700 kg. Vždyť už 20 kg haubna, min. 10 kg výfuk, dalších 20 kg audio o 18 reproduktorech, … Kolik můžou vážit všechny ty elektromotory na nastavovaní polohy sedadel, volantu atp. a ostatní zbytečné serepetičky?
A co na to bmw?
Podle me BMW na to jedno velke NIC. BMW speje do, ehm, pekel. Staci se podivat na X6, to nove pseudo GT…