Pneumatiky, které nezastaví ani defekt
Stále populárnější technologie run-flat umožňuje bezpečně pokračovat v jízdě i po úniku tlaku z pneumatiky.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Stále populárnější technologie run-flat umožňuje bezpečně pokračovat v jízdě i po úniku tlaku z pneumatiky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zatím jsem většinou měnil nouzově kolo pouze v autech, která měla plnohodnotnou rezervu, takže nevím, kolik váží dojezdovka, ale podle článku to vypadá na něco neurčitého od 50kg do cca dvoumetráků(zřejmě bez heveru a klíčů), jinak si nedovednu vysvětlit, jak moc by docedlo vyjmutí rezervy snížit spotřebu. Tenhle PR článek se continentalu moc nepovedl.
Já jezdím výhradně na kvalitních pneu renomovaných značek. Na auto mám pneomatiky Runflat předepsané, po zkušenostech na českých silnicích jsem je měl pouze jednou, a to s koupí auta, od té doby ani jednou. Jelikož mám rád sportovní jízdu, a řeším i sportovní vozy, tak každé kilo na autě ušetřené je velké plus. Z tohoto důvodu, zde musím silně nesouhlasit s tímto článkem, a to v jejich tvrzení, ušetření váhy. Jedna Runflat pneu je o cca 6,5kg těžší než ten samý typ obyčejné pneu. Takže kde máme úsporu váhy??? Je to pouze marketingový tah, úspora váhy je v obyčejných pneu a k tomu rezerva, tam celkově uspoříte 5kg na celkové váze. A to tu neřeším problém s neodpruženou hmnotou, s kterou bojuje pak podvozek na autě. Takže buď jsou toto chytré marketingové tahy, nebo autor článku nezvládá jednoduchou matematiku prvního stupně základní školy.
pokud škubnete bok pneu víc, nepomůže ani runflat (natož nějaká lepicí souprava, to je skutečně idiotský výstřelek, naprostá většina mých defektů nebyla v koruně pneu). Zachrání vás jedině rezerva, i třeba úzká nebo třeba zimní.
Treba este dodat, ze pouzitim run-flat sa vyznamne ZNIZUJE KOMFORT…
ja se tesim az run-flaty sjedu a dam tam normalni gumy!
fajn PR článek který na závěr nezapomene říct že šetřit se nevyplatí takže fofrem ke Continental které stojí majlant :). Dobře napsáno.
Jinak by se taky v článku mohlo oběvit něco o tom že každý tuzer co touží po profilu gumy 5 cm runflaty asi neobuje ale to je snad každému jasné.
Taky by mě zajímalo jestli se při vývoje runflat pneu uvažuje i případné snížení tuhosti bočnic (která je z principu nutností) ve chvílích kdy guma funguje s tlakem uvnitř.
vážne zabudli poznamenať niečo o konforte jazdy: tak len pripomeniem, že na zimu som letné pneumatiky Continental ruflat nahradil zimnými Continental (obyčajnými) a ako som čítal na jednej stránke, môžem potvrdiť "difference is M*A*S*S*I*V*E".
Stojí teda za otázku, či to s Continental Mobility Kit a miernym rizikom, že budete mať "na kejháku" ak vám praskne guma v 160, nerisknete.
Jezdím s run-flaty na služebním BMW již 4 roky a je to jediný, co na tom autu kritizuju. Možná se s tím na německých silnicích jezdí dobře, ale tady bych to nejradši vyhodil. Pět minut jízdy po pražský dlažbě a mám já i auto dost. Neustále mi to hlásí, že je pneumatia podhuštěná nebo přehuštěná a resetovat počítač prostě nejde, i když je pneumatika podle barometru naprosto v pořádku. O jeden výmol jsem si roztrhnul úplně pneumatiku, a i na to byly run-flaty krátký. nezbylo mi nic jinýho než odtah. Takže za mě run-flaty nikdy více.
Nechápu proč neudělají nějakou dosti placatou dojezdovou galusku, huštěnou třeba na deset barů, širokou cca 5cm. Na dojezd to musí stačit. V podstatě by to mohla být i obruč s plnou gumou. Horší komfort na dojezd do servisu nevadí.
Já jenom nevim kde ty servisy chcete pořád brát???? Kolik servisů má odevřeno v noci a nebo za jak dlouho k vám dojede nějaká asistenční služba aby vám kolo vyměnila (pokud sebou maji zrovna rezervu na vaše auto – což pochybuju 😀 ) a nebo vás rovnou odtáhla. Mno já si ríkám zlatá klasická rezerva jo a tu váhu rezervy vyrovná jedna taška s věcma(takže spotřeba se fakt neliší!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Strcte si to za klobouk, uz tu neni skoro zadne cteni. Mazu si web ze zalozek.
jj
graficka reklama zabera polovicu uvodnej stranky, ale zjavne to nieje dost. takze hura, reklamne clanky
na autowebe som pozeraval aspon tie videa, ale teraz uz naozaj neviem preco sem chodim.
Druhý nepřímý pracuje s daty vyhodnocovanými elektronickým systémem ABS (Deflation Detection System).
Asi to je DDS, nie ?
Ahoj,
mám otázku..Na autě mám předepsané runflat pneu a komfort není nic hrozného.. ale pokud to jde líp rád bych je vyměnil za klasiku s mobility kitem protože rezervu do kufru nedám..Máte někdo zkušenost? a zvládne případné použití mobility kitu i manželka? Jinak kterákoli klasická pneu je vhodná pro použití kitu? Nebo jsou to zase nějaké specialní?
a jak zalepíte bok, když nejde o dírku po hřebíku, ale třeba roztržení plechem/kamenem?! to bych raději vozil úzjkou rezervu v čistém pytli v kufru.