Nové pláště, anebo protektory?
Šetřit na pneumatikách se nevyplácí. Dělí často zábavu od výletu do škarpy.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Šetřit na pneumatikách se nevyplácí. Dělí často zábavu od výletu do škarpy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Sice získaly 2x lepší známku, ale pochybuju, že dokázaly přenést 2x větší sílu na vozovku. A take se domnívám, že 90pr. Řidičů nepozná rozdíl když jedou na pneu s známkou 2 a 3. A když v testů adac neuvažuju extrémy na konci tabulky, všechny pneu skoro mají výsledek v rozpětí 1 stupeň. Takže cokoliv z horních 3/4 je dobre, nebo o chlup lepší. Čili adac hodnocení hodně diferencuje, aby byly vidět malé rozdíly.
také by bylo dobré zmínit, že cena protektorů se dle rozměru pneu více či méně blíží ceně nové pneu průměrné kvality na trhu. že pruměrná nová pneu je mnohem (!) lepší (jizdní výkony a bezpečnost) než kterýkoliv protektor, je jasné.