Přijde příští Porsche 911 GT3 o manuál?
Porsche 911
Ruční řazení a mechanická spojka už nejsou pro vrcholné modely dost dobré. A navíc zhoršují emise a spotřebu.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Porsche 911
Ruční řazení a mechanická spojka už nejsou pro vrcholné modely dost dobré. A navíc zhoršují emise a spotřebu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V tomto ufňukaném článku si vlastně odpovídáte sami proč tam automatická převodovka bude. Jak se ukazuje je ve naprosté většině aspektů lepší.
Doba jde dál:-)
Automatická převodovka je lepší jen zdánlivě, nemá totiž \“oči\“.
na okruhu je sekvence s řazením pod volantem super, ale na okresce si radši zakvedlám, i když je to pomalejší, náročnější a evidentně míň efektivní. Ale prostě mě to víc baví. Jinak jo, do okruhovýho auta raději sekvenci.
Na klikatých okreskách, je pořád lepší manuál.
Dvojspojka je rychlejší jen když má připravený správný rychlostní stupeň, tedy nahoru nebo dolu.
Řešení bude tříspojka nebo to co začíná používat Audi – propojení převodovky s navigací. Jak už v reakci zaznělo – dát převodovce oči.
Naštěstí šéf oddělení vysokovýkonných aut Porsche – Andreas Preuninger, má na tuto problematiku jasný názor – váha navíc je neakceptovatelná a pro plnou kontrolu je třeba manuál. Podobně to vidí i majitelé (stačí se podívat na diskuse třeba na 6speedonline.com). Takže nevím, pro koho by Porsche takovou GT3 vyrábělo. Jiná věc je nabízet PDK volitelně. Byť se pak GT3 dostane do rukou lidem, kteří ji vlastně ani nechtějí. Porsche vydělává na jiných modelech než na GT3, u které jim stačí prodat dost kusů k homologaci jejich závodních aut. Čekací lhůty jsou dlouhé i bez toho, aby se podbízeli širšímu okruhu zákazníků. Mutací 911 nabízí desítky už tak.