pribehy-uspechu-bmw-dil-iii-1945.jpg

Příběhy úspěchu: BMW (díl III., 1945-?)

BMW

Nová doba, nová jména, nové modely. BMW bojovalo se svou identitou dlouho, ale stejně jako před válkou nakonec našlo toho správného šéfa.

Diskuze

3 komentáře

    M!

    pěkný článek! Je zajímavé si přečíst o tom jak to vznikalo.
    Souhlasím i se závěrem. BMW hledá novou identitu a neví si rady. Pořád se dobře prodává, ale ten spirit co mělo už nemá. Audi se tlačí na její místo, a Mercedes pořád kraluje luxusu. BMW neví co se sebou dělat.

    Pete

    Souhlas, tomu nasvědčuje i úplné vyřazení tradičního DNA BMW z nových modelů – věhlasných řadových 6válců. Zbyl jen oturbený 35i. No a divize M v holportu s naftou a sound motoru přehrávaný(simulovaný) přes audiosoustavu v nové M5 (prý kvůli klidu kolemjdoucích http://static.autoweb.cz/img/smiles/confused.png), to už lze považovat za křeč a výsměch všemu, co tato značka do nedávna představovala. Bude zajímavé sledovat kde tato značka skončí v příštích 10 letech.

    Pete

    Souhlas, tomu nasvědčuje i úplné vyřazení tradičního DNA BMW z nových modelů – věhlasných řadových 6válců. Zbyl jen oturbený 35i. No a divize M v holportu s naftou a sound motoru přehrávaný(simulovaný) přes audiosoustavu v nové M5 (prý kvůli klidu kolemjdoucích http://static.autoweb.cz/img/smiles/confused.png), to už lze považovat za křeč a výsměch všemu, co tato značka do nedávna představovala. Bude zajímavé sledovat kde tato značka skončí v příštích 10 letech.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist