Příběhy úspěchu: BMW (díl III., 1945-?)
BMW
Nová doba, nová jména, nové modely. BMW bojovalo se svou identitou dlouho, ale stejně jako před válkou nakonec našlo toho správného šéfa.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW
Nová doba, nová jména, nové modely. BMW bojovalo se svou identitou dlouho, ale stejně jako před válkou nakonec našlo toho správného šéfa.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pěkný článek! Je zajímavé si přečíst o tom jak to vznikalo.
Souhlasím i se závěrem. BMW hledá novou identitu a neví si rady. Pořád se dobře prodává, ale ten spirit co mělo už nemá. Audi se tlačí na její místo, a Mercedes pořád kraluje luxusu. BMW neví co se sebou dělat.
Souhlas, tomu nasvědčuje i úplné vyřazení tradičního DNA BMW z nových modelů – věhlasných řadových 6válců. Zbyl jen oturbený 35i. No a divize M v holportu s naftou a sound motoru přehrávaný(simulovaný) přes audiosoustavu v nové M5 (prý kvůli klidu kolemjdoucích http://static.autoweb.cz/img/smiles/confused.png), to už lze považovat za křeč a výsměch všemu, co tato značka do nedávna představovala. Bude zajímavé sledovat kde tato značka skončí v příštích 10 letech.
Souhlas, tomu nasvědčuje i úplné vyřazení tradičního DNA BMW z nových modelů – věhlasných řadových 6válců. Zbyl jen oturbený 35i. No a divize M v holportu s naftou a sound motoru přehrávaný(simulovaný) přes audiosoustavu v nové M5 (prý kvůli klidu kolemjdoucích http://static.autoweb.cz/img/smiles/confused.png), to už lze považovat za křeč a výsměch všemu, co tato značka do nedávna představovala. Bude zajímavé sledovat kde tato značka skončí v příštích 10 letech.