-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
taky mate ten pocit? Amici nestoji o mastodonta, kdezto evropa po nem sily…. no co no…. ja bych stejne radsi bral RAM….
Ja bych bral Allroad. A k nemu RS4 a bylo by to. Spis me rozciluje, jak maji americani levnej benzina a levny auta… Jakoby to byl nejakej chudej narod. Copak maji tak malou kupni silu, ze jim musi evropa slevovat mnohdy az o polovinu?
Ty seš ale vůl – jen co je pravda.Typický příklad českýho uvažovaní. Když krávu nemám já, tak at nikdo..
Amíci nejsou chudáci, ale nejsou takoví pitomci jako evropani, kteři jsou schopni dát za hromadu železa tak neskutečný sumy a nechat se takhle zdírat-jak názorně vidíš na cenách tohoto radoby luxusního auta, kterým si jeho výrobce jen zjevně léčí kopmlexy méněcennosti. Tady se nejedná o žádný slevy, ale to je cena za kterou by se to mohlo prodávat i zde-jen by spotřebitelé museli konečně začít uvažovat. Dalo se čekat, že burani z východní evropy po něm budiou šílet. Velkou roli taky hrají ty absurdní daně v evropské socialistické unii.
Nez zacnes urazet, tak se nad sebou trochu zamysli. Mimochodem myslis si, ze se evropanum chce za ty auta utracet tak moc? A za benzin? A ze si ty dane zvysujeme sami? Nejdriv premyslej, nez neco zacnes psat.
Je osklivy a v terenu moc nepatri. Pak, to uspech auta je zalozeni jen na image a na image je dulezity vzhled. Vzhled Q7 je neuspech. Audi tam chtel za kazdou cenu spat koncerni "nos".
Audi Allroad je asi lepsi vyber pro ten ktery chce luxus a pohon na 4 kola. Pro ten ktery chce tereni schopnosti, jsou jine, lepsi auta.
Q7 taky ma problemy s spolechlivost (aspon jsem cetl).
Zajimavy je cenovy rozdil mezi cesky a americky trh.
Je pravda ze cesi ktery maji penize, koupi cokoliv co skoci do oci, a to za kazdou cenu. Ale vypada to ze my sponzorujeme Audi aby vyrovnal straty v americe…
omyl, severna amerika nekupuje q7 z tychtodvovdov: dlhodoba propagacia hybridov, papierovych skatuliek s kolesami, cena benzinu a pocit enviromentalnej viny [bohuzial iba u civilistov…] zapricinil aveziu voci SUV [aka terennym autam a vsetkeho co ma 4×4/vyzera za je terenne] a ich majitelom.
Ked k tomu pridate fakt, ze za lacny peniaz si kupite full-size SUV v ktoych mozu spat 2-3 dospeli s batozinou a test renomovanych casopisov, co poslali Audi Q7 za MB GL…
+ Pravdu povediac 4.2 v Q7 nema zatah ako by sa patrilo, nema velkopristovovu karoseriu, je drahe a prislo v najhorsi mozny cas bojovat proti konkurencii s image na inych leveloch
ale je osklivy!
To není segment pro audi.
…aj TT je sportove auto a nemozete povedat ze by dopadlo zle..