Překonají v Austrálii rekord 1000 mil v hodině?
palivo
Tohle je australská odpověď na starokontinentálního mistra rychlosti Andyho Greena. Uspějí protinožci?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
palivo
Tohle je australská odpověď na starokontinentálního mistra rychlosti Andyho Greena. Uspějí protinožci?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jak se u raketoveho motoru meri tocivy moment?
Ano, autor je zřejmě debil. Taky zrychlení z 0 na 1600 km/h za 20 sekund je hovadina, neboť by to znamenalo průměrné přetížení 22G. Toho jsou sice schopny současné reaktivní motory, ale pilot by z toho radost neměl.
To zrychlení z 0-1600km/h má být za cca 40s. Mluvil o tom Dan Johns na konferenci v Praze, zajímavé třeba i je, že v celé délce dráhy cca 20km, musí vybrat parta černochů všechny menší kameny a upravit na co nejlepší rovinu.
Foto
http://www.bloodhoundssc.com/news/sun-stones-and-scorpions
Nijak, neviem, prečo by sa mal merať. Autor spomína len \“ťah\“, čiže silu, ktorá sa udáva v N.
Kolem těch 10G bych i čekal.
K čistění a rovnání dráhy: V dokumentu o Thrustu SSC popisovali, že při jízdách nebyla trať na jednom místě úplně dobře vyrovnaná, a tak stroj minimálně 50 metrů letěl vzduchem. Ovšem při tě rychlosti ten let trval asi 0,2 sekundy.
Autor to pochopitelně opravil. Ovšem to ho nezachrání od ostudy a kardinální neznalosti fyziky základní školy – původně tam měl napsáno, že to bude mít točivý moment 84 tisíc Nm.
Mimochodem i údaj o výkonu je v tomto případě minimálně zavádějící, obvykle se to uvádí jako \“ekvivalent\“, což je ale možná pro někoho, kdo nerozezná tah od točivého momentu, příliš exotické slovo.
Je super někoho nazývat d***lem a pak napsat ještě větší hloupost.
Zrychlení z 0 – 1600 km/h za 20s. 1600 km/h /3.6 převod na m/s = 444,4m/s – pokud by zrychloval 20s => zrychlení 22,2 m·s-2.. gravitační zrychlení 1G je zrychlení, které tělesu udílí gravitační síla. Gravitační zrchlení G je: ag = 9,8m·s-2 (přibližně) => 22,2/9.8 = 2.27 G (průměrné přetížení při zchlení – z 0 – 1600km/h za 20s)
Aj tak to podľa mňa nie je dôvod hovoriť o niekom, že je debil.
Keby všetci neomylní z i-net diskuzí boli v parlamente, to by bol asi už raj na zemi.