Právě testujeme: Volkswagen Golf R
Volkswagen
Nejsilnější Golf současné generace má přeplňovaný dvoulitrový motor a pohon všech kol.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Volkswagen
Nejsilnější Golf současné generace má přeplňovaný dvoulitrový motor a pohon všech kol.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Měl jsem možnost projet se sním a byl jsem zklamán. Čas od času jezdím imprezou WRX 2009, čekal jsem podobné zážitky. Při akceleraci působí subjektivně poměrně pomalu, ručička rychloměru letí nahoru ale žádný očekávaný brutální zátah se nekoná. Nekope do zad jako impreza, u ní mi každé přidání vykouzlí usměv na tváři. Golf měl DSG, které řadilo perfektně a mnohem rychleji než já s imprezou, která má radši pomalejší změnu rychlostí, ale u které má člověk alespon pocit, že nejede rychle jen díky tomu že prostě přidá plyn a o nic se nestará. Podvozek: impreza je celkem měkká, dost se naklání, ale perfektně žehlí všechny nerovnosti a díry na českých silnicích, golf je mnohem tvrdší ale rozhodně mi nepřijde stabilnější. Jedinou výhodu u Golfu vidím v interieru. Ten je opravdu uplně někde jinde. Takže mi z toho vychází, že golf je auto určené pro fotbalisty, nebo pro ty, které zajímá hlavně rychlost, kterou vidí na rychloměru ale ne způsob jak jí dosáhli. A už vůbec nehledaji zábavu za volantem.
Amen, neřekl bych to výstižněji. Impreza je někde jinde a člověk se u řízení baví. Má pocit, že řídí auto a ne naopak. S Imprezou je sranda, ani jí člověk nemusí hnát do limitů. Prát se s volantem, na výjezdu z vlásek dát full gas, slyšet sání a cítit zadní kola, jak se zařezávají do asfaltu a vytahují auto ven ze zatáčky… sakra, nějak jsem se nechal unést, až mám mrazení v zádech… :-))
Amen, neřekl bych to výstižněji. Impreza je někde jinde a člověk se u řízení baví. Má pocit, že řídí auto a ne naopak. S Imprezou je sranda, ani jí člověk nemusí hnát do limitů. Prát se s volantem, na výjezdu z vlásek dát full gas, slyšet sání a cítit zadní kola, jak se zařezávají do asfaltu a vytahují auto ven ze zatáčky… sakra, nějak jsem se nechal unést, až mám mrazení v zádech… :-))