Právě testujeme: Toyota Prius+

Z hybridního Priusu se stalo také praktické rodinné MPV. Jenže jak se větší a těžší konstrukce projeví do dynamiky a spotřeby paliva? No, uvidíme.

Toyota chce z modelů Prius udělat samostatnou ekologickou řadu a ke známému hatchbacku, který všechno začal, se teď přidává i praktičtější MPV označené jako Toyota Prius+ a ještě model Prius Plug-In s možností dobíjení a jízdy čistě na elektřinu. Jak vlastně MPV Prius jezdí, to se teď budeme snažit zjistit během klasického týdenního testu.

DOPORUČUJEME: Srovnání koncepcí – downsizing, hybridy a ti normální
Vyhraje srovnání pokrokový hybridní hatchback, supermini s turbem nebo levná krabička s malým atmosférickým motorem?

Pokud chcete o hybridu Toyota Prius+ vědět něco konkrétního, napište nám do komentářů pod tento článek a my se na to v testu zaměříme, pokud toho budeme schopni. Samozřejmě se budeme snažit zjistit, jak je na tom spotřeba paliva. Prozatím palubní počítač ukazuje 6,2 litru na 100 km po jízdách převážně ve městě a na dálnici. Uvidíme, kam se to nakonec pohne, a jestli lze jezdit za slibovaných 4,1 l/100 km.

Testované auto dorazilo ve střední výbavě Prius+ Comfort za 709 900 korun ještě s příplatkovou navigací a metalízu. Pod kapotou je pořád to samé – benzínová osmnáctistovka a elektromotor o celkovém výkonu maximálně 136 koní. Na stovku se MPV Prius+ dostane za 11,3 sekundy a rozjede se nejvýše na 165 km/h.

7.11.2012 1:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist