Právě testujeme: Škoda Octavia RS (2014)
6 fotografiíŠkoda Octavia
Nejrychlejší Škodovka všech dob zaparkovala u nás v redakci a rozhodně ji nenecháme v klidu odpočívat! Těšte se v jednom z příštích videotestů.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
6 fotografiíŠkoda Octavia
Nejrychlejší Škodovka všech dob zaparkovala u nás v redakci a rozhodně ji nenecháme v klidu odpočívat! Těšte se v jednom z příštích videotestů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravíčko pánové. Chtěl bych vás poprosit, jestli byste nevzali novou O3 RS po testu taky na válcovou brzdu, protože po internetu koluje dost spekulací o tom, že Škoda upravuje výkony novinářských aut. Na Slovensku jí naměřili 244 koní. Viz: http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-iii-rs-combi-tsi/6324
Ať máme jasno a nemusíme se divit tomu, co O3 RS s 220 koněma dokáže. Díky.
Papírově je rychlejší Superb 3,6 V6, ten má 191 Kw, 0 – 100 km/h za 6,5 a Vmax 250. O3 RS má 162 kW, 0 – 100 km/h za 6,8 a Vmax 246.
přidávám se k pylotovi ohledně změření výkonu na brzdě, ať víme, díky
tyto podvody s novinářskými auty jsou běžná věc, rád bych taky viděl graf s brzdy
Taky prosím o graf, bude to zajímavý. Díky!
Rozhodně se taky přimlouvám za graf z brzdy!
Aby byla nejrychlejší Škodou všech dob (což se měřením zrychlení a Vmax při testu jednoduše bez velkých nákladů zjistit dá), musela by mít výkon cca 180 kW. Pak by mohla mít to zrychlení pod 6,5 a Vmax přes 250. Je pravděpodobné, že Škoda novinářský vůz patřičně upravila, aby v testu jako nejrychlejší Škoda skutečně dopadl. Na nějakém fóru jsem viděl graf z brzdy běžného vlastníka a vůz měl prakticky hodnoty udávané výrobcem.
Poprosím stejně jako ostatní výkon na brzdě!!
Mám doma OIII 2.0TSI už pár týdnů, najeto konečně 1500km ale že by se mi ten výkon zdál nějak brutální se říct nedá….předtím jsem měl samé lenochy 2×1.9tdi 1×1.4tsi
Až bude trošku víc zajetá tak taky plánuju brzdu!
Jinak na novém RS se nezasouvají ostřikovače, mě levý ostřik!
Pak když prší tak mám orosený pravý BiXenon!
Každej se mnou chce najednou závodit, to opravdu není pro mojí povahu :-)))
Jinak spotřeba je zatím kolem 8,2l
Možná v přímce… Jestli to testeři nemysleli i třeba při průjezdu zatáčkou 😉
tak ono 220 koní nic moc brutálního není, to je dáno už tou koncepcí motoru a váhou. být to nějaký točivější japonec tak ten „dojem“ je jiný, tady žádný rezonátor nepomůže.
Hot hatch to určitě není minimálně proto, že to není hatchback.
Prosim Hurikana, ozvi se na email jardakulich@seznam.cz. Mam Rs III tdi. Rad pokecam. Jinak stejny problem s ostrikem. Me pravy. 😉
Zajímavý nápad, uvidíme, co se s tím dá dělat : )
Dobrý den,
hatchback to zajisté není, nicméně svojí koncepcí a zaměřením se mezi „ostatní“ (Astra OPC, Golf GTI, Focus ST, Megane RS) tak nějak zamotává. To jen na vysvětlenou, jak to bylo myšleno…
Tak trochu škoda peněz, chtělo by se říct…
Třeba s tebou ani nezávodí, ale ty už jedeš na max, zatímco oni jen svůj standardní přesun, tak ti to tak přijde 😉
Tak ať jsou v tom konečně konkrétní informace a o čem se mluví, ať je na záběru 🙂 Nechci se nikoho dotknout, tenhle server mám radši než auto.cz, ale rubrika Videotest mi přijde spíš jak na ženskej magazín než odbornej server. Většinou strašně povrchní, nedotažený do konce
Rezonátor jsem odmítnul už na začátku!!Jinak mi v autě nic nevrže a možná to bude právě tím sound generátorem!! A za tu cenu co jsem měl já bych to doporučil každému, každej dobře ví že dostane slevu na škodovku a tak si klidně spočítejte kam se s cenou dostanete VS konkurence kde dostanete místo slevy jen koberečky !!!! :-)))
Ahoj, od pondělí mám doma taky OIII 2.0TSi combi. Ted najeto asi 400km a popravde od zacatku se snazim motor vytacet (po ohrati motoru), aby si zvykl. Myslim, ze rezim Eko, kterej radi drzet motor v neprimerene nizkych otackach skodi motoru asi vic. Sám prodejce tvrdil, ze neni nutne cekat 1500km. Jediny problem, ktery jsem zatím odhalil je, že v rezimu sport čas od času rezonator rozdrnci i drzak na bryle. Myslim, ze obycejny filcovy prouzek vse opraví a neberu to jako zavadu. Jak tvrdim, neni to zadny sporták, ale zatracene rychle rodinné auto. Pokud je sucho, tak v beznem provozu najdete malo konkurencnich vozu, co se tyce dynamiky.
mam sluzobnu O2 RS a ked boli povodne a vela vody na pravej strane cesty, tak som mal v pravom svetlomete akvarko….:-) Nakoniec zhasol xenon a kym som dostal termin v servise tak nejak to samo vyschlo a xenon zacal svietit, takze mi to ani neuznali jak reklamaciu. Holt kvalita je kvalita
Jsme zvědavej, tak šup sem s tím…