Právě testujeme: Škoda Octavia Combi 4×4
Škoda octavia combi
Vyrazili jsme vyzkoušet kombíka nové Octavie, a hned s pohonem všech kol. Lepší místo než Tyrolsko v Alpách jsme si rozhodně nemohli vybrat.
Korejci představují sportovní SUV v době, kdy Škodovka svoje potichu ukončila
Vloni se ojetinám dařilo. Nejvíce se prodávaly Škodovky a kombíky
Nejlevnější nové auto v Česku citelně zdražilo, už není jediné a stojí skoro jako Fabia
Francouzský soupeř Kodiaqu má po modernizaci, za větší luxus si nechá zaplatit
IONIQ – korejská značka otevírá novou kapitolu elektromobility
Grand Prix České republiky 2021 bohužel nebude, situace je složitá
Škoda octavia combi
Vyrazili jsme vyzkoušet kombíka nové Octavie, a hned s pohonem všech kol. Lepší místo než Tyrolsko v Alpách jsme si rozhodně nemohli vybrat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, podle mě by to mohlo dávat v čtyřkolce dost smyslu, protože to snad konečně bude s víceprvkem fungovat jako auto a ne jako koza. Dvoulitrová ropa je pak asi jasná volba. Akorát se nemůžu ubránit dojmu, že za malej příplatek už můžu mít Mazdu 6, která jezdí fakt dobře.
Až udělají Mazdu 6 s pohonem 4×4, tak snad bude stát za úvahu. Do té doby si ji budu prohlížet jen na cestách, ale v garáži ji mít nebudu.
No upřímně, i kdyby měla Mazda 6 pohon jen jednoho kola, pořád by u mě měla před oktávkou 4×4 s třeba všema písmenkama TDI červenýma přednost 😀
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
No, podle mě by to mohlo dávat v čtyřkolce dost smyslu, protože to snad konečně bude s víceprvkem fungovat jako auto a ne jako koza. Dvoulitrová ropa je pak asi jasná volba. Akorát se nemůžu ubránit dojmu, že za malej příplatek už můžu mít Mazdu 6, která jezdí fakt dobře.
Až udělají Mazdu 6 s pohonem 4×4, tak snad bude stát za úvahu. Do té doby si ji budu prohlížet jen na cestách, ale v garáži ji mít nebudu.
No upřímně, i kdyby měla Mazda 6 pohon jen jednoho kola, pořád by u mě měla před oktávkou 4×4 s třeba všema písmenkama TDI červenýma přednost 😀
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.