Právě testujeme: Škoda Octavia Combi 4×4
Škoda octavia combi
Vyrazili jsme vyzkoušet kombíka nové Octavie, a hned s pohonem všech kol. Lepší místo než Tyrolsko v Alpách jsme si rozhodně nemohli vybrat.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Škoda octavia combi
Vyrazili jsme vyzkoušet kombíka nové Octavie, a hned s pohonem všech kol. Lepší místo než Tyrolsko v Alpách jsme si rozhodně nemohli vybrat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No, podle mě by to mohlo dávat v čtyřkolce dost smyslu, protože to snad konečně bude s víceprvkem fungovat jako auto a ne jako koza. Dvoulitrová ropa je pak asi jasná volba. Akorát se nemůžu ubránit dojmu, že za malej příplatek už můžu mít Mazdu 6, která jezdí fakt dobře.
Až udělají Mazdu 6 s pohonem 4×4, tak snad bude stát za úvahu. Do té doby si ji budu prohlížet jen na cestách, ale v garáži ji mít nebudu.
No upřímně, i kdyby měla Mazda 6 pohon jen jednoho kola, pořád by u mě měla před oktávkou 4×4 s třeba všema písmenkama TDI červenýma přednost 😀
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
No, podle mě by to mohlo dávat v čtyřkolce dost smyslu, protože to snad konečně bude s víceprvkem fungovat jako auto a ne jako koza. Dvoulitrová ropa je pak asi jasná volba. Akorát se nemůžu ubránit dojmu, že za malej příplatek už můžu mít Mazdu 6, která jezdí fakt dobře.
Až udělají Mazdu 6 s pohonem 4×4, tak snad bude stát za úvahu. Do té doby si ji budu prohlížet jen na cestách, ale v garáži ji mít nebudu.
No upřímně, i kdyby měla Mazda 6 pohon jen jednoho kola, pořád by u mě měla před oktávkou 4×4 s třeba všema písmenkama TDI červenýma přednost 😀
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.
S benzínovou 1,8 se auto jako koza nechová. Dvoulitrová ropa je jasná volba jedině pro toho, kdo to s motorizmem nemyslí vážně.