Právě testujeme: Škoda Octavia 2.0 TDI
8 fotografiíŠkoda Octavia
Vrátili jsme přeplňovanou dvanáctistovku a usedli do dvoulitrového tédéíčka, modly velké části českých řidičů. Je o co stát, nebo je to jen průměrné auto?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíŠkoda Octavia
Vrátili jsme přeplňovanou dvanáctistovku a usedli do dvoulitrového tédéíčka, modly velké části českých řidičů. Je o co stát, nebo je to jen průměrné auto?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý deň,
Mňa a predpokladám že nie len mňa zaujíma dynamicka tohto nového motora v praxi – pretože na papiery to vyzerá priam senzačne ( ak si pozrieme tabuľku tak dynamikou atakuje bývalu octaviu RS tdi ) je to v skutočnosti tak ?
Mohli by ste preto zmerať reálne zrýchlenie z 0 na 100 km/h či automobilka ten zázračný údaj neako neprikrášlila.
Pokud nás pustí na mostecký testovací polygon a pokud budou přijatelné podmínky (nebudou padat trakaře), samozřejmě auto dynamicky změříme.
Nezapomeňte změřit kufr!
Nezapomeňte změřit kufr!
Určitě! Nechali jsme si sestrojit speciální kalibrovanou šupléru. A pro jistotu ještě zavoláme notáře, aby dohlédl na objektivitu měření. 🙂
Prosím, popište v testu jaké prvky nadstandardní výbavy měl testovaný vůz a jak fungovaly. Dle konfigurátoru je na výběr velká spousta věcí, zajímaly by mne praktické zkušenosti, silné a slabé stránky.
Doufám, že budete srovnávat s předchozím modelem, se kterým měla spousta lidí možnost jezdit a porovnání bude tak pro ně mít velkou vypovídací schopnost.
Ale prd měřidlo, igelit a 610l ve vodě:-)
Vážený panové, zkoušeli jste reálnou spotřebu vypočtenou při tankování jakse říká ,,od hradla nádrže a po hrdlo doplnit,, mám pocit že palubáky úmyslně lžou a jsou nastaveny u nových modelů, tak aby vám masírovali mozek, jak ekonomické máte auto a realita je jinde, specielně škoda octavia.Sečtěte hmotnost auta, objem motoru a provoz po čechách a 4-5l viz nadpis je nesmysl,at žije masírování mozků s TDI
Skoda, ze nemate multilink, zmena chovani tlumicu by me zajimala…
Zkoušel jsem otestovat palubák na dlouhé dálniční trase dotankováním a rozdíl byl pouze do 0,1 l/100km. Udělal jsem to proto, že na trase přes 1000km při průměrné rychlosti 109 km/h ukazoval průměrnou spotřebu 5,8 l/100km. Tomu jsem nechtěl věřit. Takže u dálničního provozu to vcelku sedí.