Právě testujeme: Škoda Octavia 2.0 TDI

8 fotografiíŠkoda Octavia

Vrátili jsme přeplňovanou dvanáctistovku a usedli do dvoulitrového tédéíčka, modly velké části českých řidičů. Je o co stát, nebo je to jen průměrné auto?

Diskuze

10 komentářů

    Martin

    Dobrý deň,
    Mňa a predpokladám že nie len mňa zaujíma dynamicka tohto nového motora v praxi – pretože na papiery to vyzerá priam senzačne ( ak si pozrieme tabuľku tak dynamikou atakuje bývalu octaviu RS tdi ) je to v skutočnosti tak ?
    Mohli by ste preto zmerať reálne zrýchlenie z 0 na 100 km/h či automobilka ten zázračný údaj neako neprikrášlila.

    Dalibor Žák, autoweb

    Pokud nás pustí na mostecký testovací polygon a pokud budou přijatelné podmínky (nebudou padat trakaře), samozřejmě auto dynamicky změříme.

    Asten

    Nezapomeňte změřit kufr!

    Asten

    Nezapomeňte změřit kufr!

    Dalibor Žák, autoweb

    Určitě! Nechali jsme si sestrojit speciální kalibrovanou šupléru. A pro jistotu ještě zavoláme notáře, aby dohlédl na objektivitu měření. 🙂

    Chorche

    Prosím, popište v testu jaké prvky nadstandardní výbavy měl testovaný vůz a jak fungovaly. Dle konfigurátoru je na výběr velká spousta věcí, zajímaly by mne praktické zkušenosti, silné a slabé stránky.
    Doufám, že budete srovnávat s předchozím modelem, se kterým měla spousta lidí možnost jezdit a porovnání bude tak pro ně mít velkou vypovídací schopnost.

    Jonatán

    Ale prd měřidlo, igelit a 610l ve vodě:-)

    Vlasta

    Vážený panové, zkoušeli jste reálnou spotřebu vypočtenou při tankování jakse říká ,,od hradla nádrže a po hrdlo doplnit,, mám pocit že palubáky úmyslně lžou a jsou nastaveny u nových modelů, tak aby vám masírovali mozek, jak ekonomické máte auto a realita je jinde, specielně škoda octavia.Sečtěte hmotnost auta, objem motoru a provoz po čechách a 4-5l viz nadpis je nesmysl,at žije masírování mozků s TDI

    Luky

    Skoda, ze nemate multilink, zmena chovani tlumicu by me zajimala…

    josef K.

    Zkoušel jsem otestovat palubák na dlouhé dálniční trase dotankováním a rozdíl byl pouze do 0,1 l/100km. Udělal jsem to proto, že na trase přes 1000km při průměrné rychlosti 109 km/h ukazoval průměrnou spotřebu 5,8 l/100km. Tomu jsem nechtěl věřit. Takže u dálničního provozu to vcelku sedí.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist