Právě testujeme: Škoda Octavia 1.8 TSI
10 fotografiíŠkoda Octavia
Škoda Octavia třetí generace se už stihla na našich silnicích zabydlet, takže ji netřeba příliš do detailu představovat. Tento kousek je však něčím speciální.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíŠkoda Octavia
Škoda Octavia třetí generace se už stihla na našich silnicích zabydlet, takže ji netřeba příliš do detailu představovat. Tento kousek je však něčím speciální.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pořád je to moc tvrdý a nejezdí to tak pohodlně jako minulá generace. Rozdíl proti torzce u 1.4 TSI je sice znát, ale chce to malý kola a dobrou silnici. Na D1 je to peklo tak jako tak. Aspoň už se to s multilinkem nekymácí ze strany na stranu, ale pořád je to nastavený dost lacině. Nelíbilo se mi to, zklamání.
Tak 2. gen zrovna moc pohodlné auto na rozbité cesty nebolo, kývalo sa to jak loď vďaka dlhým previsom.
nesmíš taky jezdit s O2 se stočeným tacháčem opotřebovaným podvozkem s nevyměněnýma komponentama, myslíc si jak dobré auto máš, protože všichni říkaj, jaký je to držák přece….
O2 právě jezdilo oproti O1 mnohem komfortněji… Kdo v oktávkách jezdíval, prostě cítí, že O3 je prostě tvrdší a uskákanější… Nevím jak multilink u O3, to se mi nepoštěstilo.
krouťák je to co dělá na řidiče dojem, max výkon je to co dělá finální výsledky….
A v tomto případě mi vychází, že 1.8TSI udělá stejný dojem jako 1.4TSI, která má sílu motoru stejnou…
nějak tam na té 1.8čce opravdu nevidím tu přidanou hodnotu, kromě zavěšení zadku.
Na firme sme to dostávali ako nové autá, opotrebované to predávajú asi ťažko. Jazdil som na O1 aj na O II pred face a aj po face.