Právě testujeme: Škoda Octavia 1.8 TSI

10 fotografiíŠkoda Octavia

Škoda Octavia třetí generace se už stihla na našich silnicích zabydlet, takže ji netřeba příliš do detailu představovat. Tento kousek je však něčím speciální.

Diskuze

5 komentářů

    joseph

    Pořád je to moc tvrdý a nejezdí to tak pohodlně jako minulá generace. Rozdíl proti torzce u 1.4 TSI je sice znát, ale chce to malý kola a dobrou silnici. Na D1 je to peklo tak jako tak. Aspoň už se to s multilinkem nekymácí ze strany na stranu, ale pořád je to nastavený dost lacině. Nelíbilo se mi to, zklamání.

    Jean

    Tak 2. gen zrovna moc pohodlné auto na rozbité cesty nebolo, kývalo sa to jak loď vďaka dlhým previsom.

    Kuban

    nesmíš taky jezdit s O2 se stočeným tacháčem opotřebovaným podvozkem s nevyměněnýma komponentama, myslíc si jak dobré auto máš, protože všichni říkaj, jaký je to držák přece….

    O2 právě jezdilo oproti O1 mnohem komfortněji… Kdo v oktávkách jezdíval, prostě cítí, že O3 je prostě tvrdší a uskákanější… Nevím jak multilink u O3, to se mi nepoštěstilo.

    Kuban

    krouťák je to co dělá na řidiče dojem, max výkon je to co dělá finální výsledky….

    A v tomto případě mi vychází, že 1.8TSI udělá stejný dojem jako 1.4TSI, která má sílu motoru stejnou…

    nějak tam na té 1.8čce opravdu nevidím tu přidanou hodnotu, kromě zavěšení zadku.

    Jean

    Na firme sme to dostávali ako nové autá, opotrebované to predávajú asi ťažko. Jazdil som na O1 aj na O II pred face a aj po face.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist