Právě testujeme: Škoda Octavia 1.2 TSI
13 fotografiíŠkoda Octavia
Neříkejte, že je Škody Octavia dost. Škody Octavia totiž není nikdy dost, protože každý se chce přece dozvědět, za kolik to jezdí a jak má velký kufr.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
13 fotografiíŠkoda Octavia
Neříkejte, že je Škody Octavia dost. Škody Octavia totiž není nikdy dost, protože každý se chce přece dozvědět, za kolik to jezdí a jak má velký kufr.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tedy, na rovinu říkám že moc nesouhlasím s tím jak jste \“zhodnotili\“ design Octavie. Možná že ten design je konzervativní ale i konzervativní design může být pěkný. U Octavie je spousta zajímavých designových prvků, takže celek bych jako nudný nebo nevýrazný rozhodně neoznačoval. Osobně se mi líbí podobně jako třeba Golf.
Jinak celkem dobré počtení ale raději už plnohodnotný test a škoda že to není verze s větším motorem.:)
Kdy už Čížci konečně pochopí, že škodovka není česká značka, nebo lépe řečeno, že vše co má a co vyrábí patří německému koncernu VW, včetně vytvořeného zisku. Zřejmě nikdy. To bych mohl nazývat českou značkou klidně SEAT, když vyrábí Toledo v Mladé Boleslavi. Vliv na české hospodářství má Toledo totiž naprosto stejný, jako zde vyrobená Octavia.
Škoda je česká značka, SEAT je španělská značka nebo třeba Lamborghini je italská značka. To, že patří německému konceru VW na tom přece nic nemění.
práce pro čechy a další … nejen ve škodovce, ale i dudavatelů … vše co se děje u nás má dopad na českou ekonomiku. Koupí škodovky nebo hyundai podpoříte naší ekonomiku !
Ne tak docela. Za prvé, to že patří německému koncernu neznamená že to není česká značka (jak již psal \“Já\“ dříve). A za druhé, Škoda Auto má v Čechách poměrně velké investice a \“sponzoruje\“ či investuje do velkého množství projektů, dává práci spoustě lidí v Čechách a ještě odvádí daně. Proto má vliv i na české hospodářství.
Skráceně řečeno,nová Octavie je pěkné auto a mě tento nový vzhled zcela vyhovoje,třeba i novej Rapid,Citigo,akorát už se vyčkává na Fabii 3 a rodinka je kompletní,ještě Yetimu by mohli dát omlazovací kůru:-)
… co má znamenat ta poznámka o zkouřeném levicovém aktivistovi. Toto není web o politice. Děkuji. Pláša35
Ano, také mě to tam překvapilo a zastávám názor že takové věci by na kvalitním webu o automobilech být neměly.
Hele Ty, nebo jak se jmenuješ, kde bydlí majitel? Tak a po odpovědi na to se dovíš čí to je.
TO je jako kdybys měl konto ve Švýcarech. Bude Tvoje, stejně jako je Škodovna Němců.
Podpořím a rád, ale to až ty výrobky budkou za něco stát, slovy ekonoma budou konkurenceschopné. A to tyhle vraky nejsou, takže děkuji. Na ekonomiku kašlu, stát mě obírá kde může, za chvíli nám vezmou i ta auta pod zadkem a budem shánět poníky a oslíky.
Hlavne klid. Za pár let se díky ceně pracovní síly a posunutí těžiště odbytu na východ…(pro lidi vlastnící Škodovku)to je na mapě tam ->…a s ní se posune i výroba. Tady zbyde nejvýš pár kanceláří.
Ono už to tu někde bylo. Octavie…proč Octavie? Vlastně přoč Škodovka? Protože se to tu krade celý nebo se kradou díly a ty se pak poflakují po všemožných servisech, se vším se kupčí, po vsích Vám to stluče kdejaký jouda. Stejné je to s naftou, proč nafta? Protože se to krade, tak chce každej TDI.
Realita? Pomozte ekonomice a ničte tu šedou. Že nechcete? Vidíte.
Kdyby se vše dělalo transparentně, kdyby se pracovalo s díly s pocitvým původem, kdyby vše bylo jak má a kdyby lidé ěli jezdit do značkových servisů nebo alespoň kupovat díly za cenu určenou výrobci a od výrobce, to už by asi nebyla škoda tak \“sexy\“, co?
Dneska jsem se na to díval v autosalonu. Je to malé auto, je na nic. Možná jak druhé do rodiny, ale ani uvnitř žádný odvaz. Materiály podivné, sedačky pochybné. Přihodím pár peněz a půjdu do Volva. Historicky vím, že to je auto, na které se lze spolehnout.
Já se jmenuji Já a jak ty? Už vidím, nijak. Takže třeba Volvo je čínská značka nebo Dacia francouzská?
No fuj, čínské auto bych si nikdy nekoupil.
Čas od času tady mrknu, ale pak mám vždycky na delší dobu jistotu, že tento web skutečně kvalitní není.