Právě testujeme: Renault Grand Scénic 1.5 dCi

Sedm míst a k tomu skvělá kombinace naftového motoru a automatické převodovky. Bude mu stačit 110 koní?

Do redakční garáže se kromě Chevroletu AveoRadicalu SR3 SL podíval i velkoprostorový Renault. Narozdíl od Filipa a Dalibora zatím nemám početnou rodinu, takže jsem si zpočátku říkal, že týden za volantem sedmimístné krabice nějak přežiju. Jenže už cestou domů jsem začal Scénicu přicházet na chuť.

Má na tom lví podíl šestistupňová automatická převodovka EDC se dvěma spojkami. Nemůžete od ní čekat sportovní charakter, ale jízda s ní je extrémně pohodlná. Dohromady se 110 koňovým dieselem o objemu 1,5 litru tvoří skvělý celek. Vlastně stejně jako Dalibor nechápu, jak si někdo do MPV může dát manuál.

Renault Scénic fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Renault Scenic fotogalerie

Bude ale 110 koní dostatek i na dálnici? To se pokusím zjistit v rámci klasického redakčního testu. Pravda, dalších šest pasažérů a hromadu zavazadel na palubu asi nedostanu, ale uvidíme, co bude v mých silách. Nebo spíš v silách Renaultu?

A abych nezapomněl, hodně mě překvapil pohled do ceníku. Tenhle Grand Scénic stojí s motorem 1.5 dCi a automatickou převodovkou EDC hodně slušných 509 900 Kč, pokud se bavíme o sedmimístné variantě.

5.4.2012 6:30| autor: Ondřej Lilling
Více o tématu: převodovkaRenault

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist