Právě testujeme: Range Rover SDV8

Stačí chvilka za volantem, aby člověk poznal, jak je nový Range Rover skvělé auto. Ale tak jednoduché to zase nebude, čeká nás totiž pořádná jízda.

Tohle není tak úplně standardní prezentace nového auta, kdy posloucháte půl dne nudné řeči o tom, jak je potřeba snižovat spotřebu, chránit lední medvědy a vozit jídlo do Somálska, abyste pak na samotné svezení měli asi 15 minut. Dostali jsme klíče od osmiválcového Range Roveru, mapku a instrukci, že se nemáme vrátit dříve než druhý den večer.

No, to si nechám líbit! Čeká mě nejen ježdění po silnici a dálnici, ale také pořádný terén v bývalém tankodromu. Ale o tom budu psát do samostatného článku, takže si tu sdělme jen první dojmy a nepředbíhejme.

DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – Range Rover

Range Rover je jednoduše boží. Je ultrapohodlný, neuvěřitelně kultivovaný a tichý a silnější motor má s o 400 kg (!) lehčím autem obecně méně práce. Ne snad, že by teď velký Range Rover vymetal okresky jako Clio RS, ale řídí se velmi lehce a je takový příjemně pohotový – skoro až řidičsky zábavný. Ale stejně je na něm nejlepší to, že se vlastně vůbec nezměnil.

Land Rover Range Rover velká fotogalerie

Land Rover Range Rover fotogalerie

Technickými detaily vás teď také nebudu zatěžovat. Jen slíbím, že s Honzou Koubkem také připravujeme video a máme opravdu hodně materiálu. Možná uděláme i „školu jízdy v terénu“, i když s Range Roverem SDV8 se toho člověk moc učit nemusí – zařadí redukci, zvedne si podvozek a vyjede všechno. A tím myslím skutečně VŠECHNO. No, však uvidíte na videu a v celé reportáži.

30.1.2013 5:24| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist