Právě testujeme: Opel Astra GTC 2.0 CDTi

Pod kapotu stylového kupé si našel cestu vrcholný dvoulitrový turbodiesel s výkonem 165 koní. Bude stačit sportovnímu designu?

Nebudu zapírat, že jsem se na třídveřovou Astru těšil. Svezl jsem se s ní už při jejím uvedení na trh, kde jsem jezdil s benzínovou čtrnáctistovkou a podvozkově se mi moc líbila. Jenže se mi úplně nezdál motor. Filip se mě snažil přesvědčit, že s dvoulitrovým dieselem pod kapotou je lepší, takže uvidíme, co je na tom pravdy.

Přesně s tím budu totiž týden jezdit. Jde o nejsilnější diesel v nabídce, který na přední kola posílá točivý moment 350 Nm v rozmezí 1750 – 2500 ot./min. a výkon 165 koní přichází v rovných čtyřech tisících.

Opel Astra fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Opel Astra fotogalerie

Není tajemstvím, že se pod kapotu Astry GTC dostane i BiTurbo z Insignie, která má 195 koní. Výkonnější už bude jen verze OPC, ta má přichystáno rovných 280 koní. Už teď je jisté, že podvozek je na to připraven dostatečně a vyšší výkon snese bez problémů. Jak ale dopadne ostře střižená Astra v otázce kultivovanosti naftového motoru, když Zafira našim uším moc nelichotila? Uvidíme za týden!

5.6.2012 6:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist