Právě testujeme: Opel Astra GTC 2.0 CDTi

Pod kapotu stylového kupé si našel cestu vrcholný dvoulitrový turbodiesel s výkonem 165 koní. Bude stačit sportovnímu designu?

Nebudu zapírat, že jsem se na třídveřovou Astru těšil. Svezl jsem se s ní už při jejím uvedení na trh, kde jsem jezdil s benzínovou čtrnáctistovkou a podvozkově se mi moc líbila. Jenže se mi úplně nezdál motor. Filip se mě snažil přesvědčit, že s dvoulitrovým dieselem pod kapotou je lepší, takže uvidíme, co je na tom pravdy.

Přesně s tím budu totiž týden jezdit. Jde o nejsilnější diesel v nabídce, který na přední kola posílá točivý moment 350 Nm v rozmezí 1750 – 2500 ot./min. a výkon 165 koní přichází v rovných čtyřech tisících.

Opel Astra fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Opel Astra fotogalerie

Není tajemstvím, že se pod kapotu Astry GTC dostane i BiTurbo z Insignie, která má 195 koní. Výkonnější už bude jen verze OPC, ta má přichystáno rovných 280 koní. Už teď je jisté, že podvozek je na to připraven dostatečně a vyšší výkon snese bez problémů. Jak ale dopadne ostře střižená Astra v otázce kultivovanosti naftového motoru, když Zafira našim uším moc nelichotila? Uvidíme za týden!

5.6.2012 6:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist