Právě testujeme: Mazda 6 Skyactiv-G 2.0
7 fotografiíMazda
Už po prvním svezení víme, že je nová Mazda 6 velmi nadějné auto. Teď ale konečně můžeme zjistit v našich podmínkách, jestli jsme nepřestřelili.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
7 fotografiíMazda
Už po prvním svezení víme, že je nová Mazda 6 velmi nadějné auto. Teď ale konečně můžeme zjistit v našich podmínkách, jestli jsme nepřestřelili.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jednoznačně krása 🙂 Těším se na klasický test. Už tyhle postřehy se mi líbí. Otázka na redakci, bude videotest s Honzou Koubkem?
Jo, kdysi jsem Mazdy prodával, tak jsem jel se podívat na novou M6, svezli jsme se bývalým šéfem a musím říci, že M6 supr, i jako auto pro prodinu, uměl bych si jí představit jezdit s ní daily 🙂
Ten motor je super. Já nechci žádné foukané sekačky na trávu ale krásný atmosférický výkonný motor 🙂 Asi bych se nebál jít i do 2,5 – škoda že je dovážen jenom s AT převodovkou…
Ta 2,5 je fajn, ale i když mi nevadí automat, tak v takhle prima autě bych to chtěl s manuálem. Bohužel no
Krásné auto, praktické, ale i zábavné. To vše M6 určitě je. Ale já v ní vidím i proroka, který by mohl alespoň trochu očistit mínění lidí o toho, jak je benzín \“netahavý, slabý, žravý\“. Atmosferický benzín je hravý a spolehlivý. A stále platí, že: \“Objem ničím nenahradíš\“.
Je skvělé, že japonsko, kde se diesely v podstatě neprodávají, stále drží vlajku atmosferických benzíňáků hrdě vztyčenou.
Fandím jim stejně jako těm, kdo je podpoří jejich koupí a takoví lidé budou určitě spokojení, protože vědí, co si kupují a jak to používat.
To je fakt. Tady má TDI kde kdo ale málokdo to po přeskoku třeba z felicie umí používat a využívat a pak jsou servisy plné. 😀
Kluci si na vesnici pořídí TDI na krosení po louce, tak to asi nebude to pravé.
Ať žije benzínová atmosféra!!!!
Trochu mi z některých pohledů připomíná dodnes nádherou a nestárnoucí Xedos 9 (zadní partie). Benzínový 6ti válec (ale ne původem z Hyundai) by jí slušel, snad Mazda začne někdy opět vyrábět svůj vlastní. Zatím můžu konstatovat, že jí sluší ten červený lak, alespoň na fotkách tedy 🙂
Auto je krásné, moc! Ale, pane Žáku, říkat, že 2 litry jsou dnes pomalu big block je taková pitomost jako tvrdit, že něco je tak rychlé, že je to skoro jako světelný rok. Operujete zkrátka s jinými veličinami. 2 litry jsou objem a big block označení motoru chevrolet s určitou roztečí válců (tím se liší od small blocku).