Právě testujeme: Ford Focus Kombi 2.0 TDCI

Nejsilnější naftový motor v historii Focusu v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou PowerShift vypadá jako ideální kombinace pro karoserii kombi.

Tento týden se nám do redakce dostal Ford Focus Kombi s dvoulitrovým dieselem spojeným s automatickou převodovkou Powershift. Máme k dispozici nejsilnější verzi s výkonem 163 koní. Podobnou verzi jsme sice už testovali, šlo ale o hatchback s výkonem 140 koní.

Prozatím jsou dojmy pozitivní, největší problém zatím pociťuji s řízením, které je oproti předchozím generacím prosté odezvy i citu. Protože už ale kritika na řízení zazněla nesčetněkrát, zaměřím se v rámci testu na hlavní devizu tohoto vozu – dlouhé cestování.

Ford Focus fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Ford Focus fotogalerie

A k tomu bezesporu patří automatická převodovka. Zatím se zdá, že je s motorem sladěna velmi dobře. Oproti DSG ve Volkswagenu Golf necuká, takže parkování je bezproblémové. Horší je to s prudkýmy rozjezdy, kde řídící jednotka pár vteřin váhá, jestli opravdu stojíte na plynu nebo jste ho zašlápli do podlahy omylem… Více se brzy dozvíte v redakčním testu.

29.2.2012 8:01| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist