Právě testujeme: Dacia Sandero 0.9 TCe

5 fotografiíDacia

Nová Dacia Sandero má evidentně oslovit zákazníky bezkonkurenční cenou. Ta je ale podle všeho vykoupena kompromisy. Do jaké míry, zjišťujeme tento týden.

Diskuze

19 komentářů

    Martin22

    Já zrovna řeším auto pro manželku, která do současné chvíle jezdí Felicií r.v. 1998, se kterou je spokojena, ale Felicie bohužel už je shnilá. Jezdí pouze okruh cca 15 km (škola, školka, práce, okresní město). Ale každý den. Takže uvažuji o Dacii jako nejlevnějším autu na trhu. Šlo by udělat nějaké srovnání Felicie vs. nová Dacia? Nechci 7 let starou Oktávku za stejnou cenu, abych za 5-7 let zase řešil nákup auta. Chci co nejnovější auto, ať je zase min. na 12 let klid.

    Přemek

    Great news! 🙂

    joseph

    Myslim, že Dacii klidně, ale určitě atmosférickej motor. Tu 0,9 bych nebral, protože se to logicky posere. jednašest benzín bude určitě fajn.

    ct

    Dacia Sandero!

    ct

    Souhlas, jen je tu jeden problém. Jediný atmosféricky plněný motor je zatím 1.2 55kW. Tímto posílám díky do \“Brusele\“.

    kozatec

    Chtěl bych se hlavně zeptat na motor, jeho výkony a spotřebu. Jeden nejmenovaný server jej označil nejhorším motorem roku. Na papíře je všechno krásné a tak by mne zajímala realita.
    Mockrát děkuji!

    Hugo Kottás - Autoweb.cz

    Is coming to the UK!

    prosímvás papírové hodnoty jsou vždycky krásné, ale proč chtít takovou mrdinu? jediná nevýhoda vyšších objemů je vyšší povinné ručení. větší motory mají bitelnější bloky, odpadají problematická turba, snadněji běží v optimálních otáčkách a nedochází k takovému opotřebení. co myslíte že vydrží dýl? 0,9 nebo dvoulitr? ten tříválec budete muset honit, řadit jako zběsilej, na dálnici to bude žrát víc než zil, v zimě vám semtam praskne hlava. já furt nechápu co ty lidi chtějí a proč to tak chtějí…to vám někde nakecali že to bude mít nízkou spotřebu nebo žijete v domění že nízký objem rovná se nízká spotřeba? to by ideální byl deckový motor s kompresí přes 10 barů?

    UFO

    To nam samozřejmě nikdo nenakecal, jenze ono pomalu není diky Bruselu jiná volba. Třeba Stepwey benzin jinej neni. Tak nevim co je špatného se ptát jak je na tom ten motor doopravdy. Ze bych radši atmosféru netřeba řešit.

    Zdeněk

    Jaká je odolnost podvozkových skupin. Na př. čepů ,tlumičů a pod.Kdo je výrobce těchto skupin. Je karoserie pozinkována nebo jen upravena nějakým nástřikem.

    vlastníme ve firmě dvě dacie první generace. A předpokládám že tyhle na tom nebudou jinak. Pozink samozřejmě ne, to by ta cena nemohla být tak nízká, nicméně po třech letech provozu jsou známky koroze na podvozku, za 5-10 let to nebude vypadat moc hezky. karoserie i po odření laku nehnije takže se jedná o poměrně dobroui antikorozní ochranu. po 70 tisích ježdění po polích a místních komunikací (geodézie) na podvozku žádná větší závada krom utrženého stabilizátoru, nebo spíš šroubu. nemají to moc dobře řešené.

    misak

    Poradím,kupte manželce třeba Škodu Citigo,roční ojeté vozy od škodovky s nízkým nájezdem jsou k máni za cca 150000,- a k tomu 4roky záruka.Jezdí to svižně za 5l/100 a spolehlivost bude asi lepší než u té Dacie kde bych se obával co všechno za těch 7let upadne.

    misak

    Poradím,kupte manželce třeba Škodu Citigo,roční ojeté vozy od škodovky s nízkým nájezdem jsou k máni za cca 150000,- a k tomu 4roky záruka.Jezdí to svižně za 5l/100 a spolehlivost bude asi lepší než u té Dacie kde bych se obával co všechno za těch 7let upadne.

    miska

    Ta 1.2 55kw bude do toho stačit.Fabie má 1.2 12v 51kw a taky to jede.

    Jirka

    Pozink ano , od roku 2009 jsou všechny Dacie pozink
    http://dacia.cz/objevte-dacii/antikorozni-ochrana/

    Radan

    Týden je pryč a test nikde

    Jirka

    Pravda , taky na něj čekam

    Radan

    Ve všech recenzích na Dacie,které jsem četl,je každý nedostatek omlouván cenou,ale já výhodnou cenu nevidím,např.Fabia v podobné výbavě Fresh stojí na chlup stejně a není to plechovka plná odpadu v podobě laciných plastů,které na slunci smrdí jako pantofle z tržnice,nepoužívá deset let staré technologie a nemusíte se s ní učit jezdit,aby jste ji dostali pod kontrolu.Nechci tady dělat nějakou reklamu,Škodovku jsem uvedl jako příklad,protože jí každý zná.Proti Dacii bych nic neměl,je to laciné auto,ale mělo by být laciné také v ceníku a né se jen tak tvářit

    Mate

    Vsechny Dacie jsou od roku 2010 pozink.
    http://www.dacia.cz/objevte-dacii/antikorozni-ochrana/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist