Právě testujeme: Citroen C-Elysée 1.2 VTi
Citroën
Tak jsme se dostali k základní tříválcové motorizaci levného sedanu Citroen C-Elysee. Nikdo s ním nechtěl jezdit, los nakonec padl na Dalibora.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Citroën
Tak jsme se dostali k základní tříválcové motorizaci levného sedanu Citroen C-Elysee. Nikdo s ním nechtěl jezdit, los nakonec padl na Dalibora.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Osobně o koupi auta uvažuji. Nemyslím si, že by bylo nejlepší. Ale líbí se mi, že je upřímné. Na nic si nehraje. Chce být levné a také jím je. Pro mě je docela pohledné, uvnitř prostorné. Akorát nevidím diesel jako dobrou volbu a základní motor mi též nevoní, i když bude asi nejprodávanější. Jako nejlepší volbu vidím benzínovou 1.6 a doufal jsem, že se tu dočkám testu právě na ni. Tak snad na třetí pokus už se mi do ní trefíte a bude to dříve než v ojetinách 😀 Aspoň mi, Dalibore, v testu vzkažte, zda stojí za koupi, či je lepší volbou např. Fluence. Koukám výhradně po sedanech jakožto přibližovadle na krátké vzdálenosti.
Jezdil jsem chvíli s Peugeotem 301 1.6 a podle mě je to možná až moc \“silné\“. Ten podvozek je skutečně velmi laciný. Ale co se dynamického potenciálu týče, benzínová 1.6 se mi líbila. Auto se hýbe i na dálnici a nefrustruje řidiče.
Já jsem se s tou 1.6 byl projet a musím říct, že ten motor je výborný. Z mého pohledu se určitě vyplatí. Ale to samozřejmě musí každý posoudit hlavně sám.