prave-testujeme-bmw-x5-xdrive-m50d.jpg

Právě testujeme: BMW X5 xDrive M50d

BMW

Třikrát přeplňovaný naftový šestiválec pod kapotou velkého SUV s pohonem všech kol a logem „M“ v označení. My máme řadu otázek.

Diskuze

7 komentářů

    mára

    Mě by zajímalo, kolik tohle auto přidává na délce přirození. Podle toho počtu písmenek a turbodmychadel to vypadá, že by se vedle řidiče zastyděl i Ron Jeremy.

    Franta

    Je to auto uctyhodné…
    Jenomže to se sportem nemá co dělat. Proč?
    Je to totiž přesný opak opravdu sportovních aut,například Lotusů: pamatuje si ještě někdo v Mnichvě heslo konstruktéra a majitel fy.Lotus? Jestli si vzpomínáte, že to bylo čím větší hmotnost a čím vyšší auto je tím větší výkon potřebuje – mno, tak si to pamatujete špatně soudruzi z NDR.

    Dan

    No, problém X5 M50d je hlavně v tom, že vzadu nemá ten \“chytrej\“ diferenciál jako X6 M50d, takže je to jen přemotorovaná X5, která víc žere a jede stejně. A je míň pohodlná. Auto k ničemu.

    spooon

    já bych měl jeden extra požadavek, prosím až ráno přijdete k autu, ideálně ve velkém mrazu, tak natočte, jak startujete traktoroidní motor, prosím 🙂 a to myslím vážně, chtěl bych slyšet ten naftovej skvost za studena a jak se mu bude chtít startovat, děkuji. Samozřejmě to má se sportovností společnýho asi tolik, jako lehký MX5 s traktorem.

    jenik

    Říkám si:
    dízl nepatří do sportovní káry
    SUV nemůže být sport´ák
    bavorák s písmenem M nemůže být SUV

    a najednou udělají tuhle káru! Nepříjde mi to smyslupné, dělat z SUV sportovní auto – kupovat si ho budou stejně jen mafiáni a ředitelé větších firem jako služebák. Pro demonstraci toho, že na to mají peníze, ale rozum nechali doma na věšáku…
    PS: Opravdu bych taky chtěl slyšet start tohoto auta asi v -10°C, a k tomu potom video zrychlení z 0 na 200km/h, dále projíždku na okruhu, okresce a v lese

    naftaman

    Natankjute na začatku dna do plna, a na konci dna zase a vypočítajte realnu spotrebu jaka za cely test bola 🙂

    Pavelpu

    Mě na tom nejvíc děsí to, jak se mým kamarádům po čtyřicítce začínají tyhle nesmyslně přemotorovaný těžký krabice líbit. Proboha, snad mě to nepotká! Čtyřicet už mi totiž bylo a zatím je mým vlhkým snem Porsche Cayman R.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist