Právě testujeme: BMW X5 xDrive M50d
BMW
Třikrát přeplňovaný naftový šestiválec pod kapotou velkého SUV s pohonem všech kol a logem „M“ v označení. My máme řadu otázek.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW
Třikrát přeplňovaný naftový šestiválec pod kapotou velkého SUV s pohonem všech kol a logem „M“ v označení. My máme řadu otázek.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě by zajímalo, kolik tohle auto přidává na délce přirození. Podle toho počtu písmenek a turbodmychadel to vypadá, že by se vedle řidiče zastyděl i Ron Jeremy.
Je to auto uctyhodné…
Jenomže to se sportem nemá co dělat. Proč?
Je to totiž přesný opak opravdu sportovních aut,například Lotusů: pamatuje si ještě někdo v Mnichvě heslo konstruktéra a majitel fy.Lotus? Jestli si vzpomínáte, že to bylo čím větší hmotnost a čím vyšší auto je tím větší výkon potřebuje – mno, tak si to pamatujete špatně soudruzi z NDR.
No, problém X5 M50d je hlavně v tom, že vzadu nemá ten \“chytrej\“ diferenciál jako X6 M50d, takže je to jen přemotorovaná X5, která víc žere a jede stejně. A je míň pohodlná. Auto k ničemu.
já bych měl jeden extra požadavek, prosím až ráno přijdete k autu, ideálně ve velkém mrazu, tak natočte, jak startujete traktoroidní motor, prosím 🙂 a to myslím vážně, chtěl bych slyšet ten naftovej skvost za studena a jak se mu bude chtít startovat, děkuji. Samozřejmě to má se sportovností společnýho asi tolik, jako lehký MX5 s traktorem.
Říkám si:
dízl nepatří do sportovní káry
SUV nemůže být sport´ák
bavorák s písmenem M nemůže být SUV
…
a najednou udělají tuhle káru! Nepříjde mi to smyslupné, dělat z SUV sportovní auto – kupovat si ho budou stejně jen mafiáni a ředitelé větších firem jako služebák. Pro demonstraci toho, že na to mají peníze, ale rozum nechali doma na věšáku…
PS: Opravdu bych taky chtěl slyšet start tohoto auta asi v -10°C, a k tomu potom video zrychlení z 0 na 200km/h, dále projíždku na okruhu, okresce a v lese
Natankjute na začatku dna do plna, a na konci dna zase a vypočítajte realnu spotrebu jaka za cely test bola 🙂
Mě na tom nejvíc děsí to, jak se mým kamarádům po čtyřicítce začínají tyhle nesmyslně přemotorovaný těžký krabice líbit. Proboha, snad mě to nepotká! Čtyřicet už mi totiž bylo a zatím je mým vlhkým snem Porsche Cayman R.