prave-testujeme-bmw-435i-coupe-2014.jpg

Právě testujeme: BMW 435i Coupe (2014)

BMW

V těchto dnech testujeme nové BMW řady 4 Coupe s nejsilnějším benzínovým šestiválcem a pohonem zadních kol. To vypadá na hodně zábavný týden!

Diskuze

8 komentářů

    Sklenka

    Dobrý dne, zajímalo by mne, jak se převodovka ve sportovním režimu chová v maximálních otáčkách? Zastaví se motor v omezovači jako u manuální převodovky, nebo převodovka automaticky přeřadí navyšší stupeň?

    Mysel

    To byva vetsinou jedina vyjimka, kdy sportovni rezim prevodovky udela neco „sam od sebe“. Tedy jedina.. Jeste samozrejme brani chcipnuti motoru pri ultranizkych otackach. Ve spodnim i hornim limitu proste preradi.
    Bylo by zvlastni, kdyby zrovna v tomto voze prevodovka jednala jinak.

    sklenka

    Mám zkušenost s řadou 5 z bmw joydrive, kde mě ta vlastnost překvapila. přece jenom ZF dodává automat i do F-typu, kde převodovka musí otáčky až do omezovače. Zkoušeli jsme ale jenom rychlejší režim převodovky, ne nejsportovnější, tak jsem doufal, že tomu v nejrychlejším bude jinak ….

    Přeci jenom motor a převodovku by měl snad chránit omezovač otáček. Až tak velká blbuvzdornost by neměla být potřeba …

    Martin

    AMG má v reálu problém ujet mému dvoulitrovému kombi ??!! Protože má sice milion výkonu, ale váži 2tuny a nejbližší zatáčka je tak blízko. A tak nás oba tlačí pidi Isuzu !!!! (kolik to váži? co tam dávaj za motor?) To aby asi na ty auta psali koně a cenu (aby sousedi záviděli) – jinak to jsou údaje (a bohužel mnohdy i auta) V REÁLU ZCELA k ničemu …

    Martin

    Tak mi to nedalo, výsledek je (bylo to Suzuki) 110k/900kg (1,22) a já 155k/1325kg (1,17) – aha.
    AMG 557k/1950kg (2,9) – holt by jen potřeboval delší rovinku a sucho. A BMW z tohoto článku? 306k/1525kg (2,0). AMG není pohodlné, tak snad byste měli otestovat, zda je to BMW dostatečně pohodlné a tiché, když už váží 1525kg 😉
    Jinak závodní verze toho Suzuki měla přes 200koní. A co z toho plyne? Že bych do REÁLU potřeboval pohodlné auto tak 200k/1300kg 😉

    Lukáš

    To jste se honili po motokárové dráze nebo po zasněžených serpentinách v kopci? 🙂

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Dobrý den, co jsem zatím sledoval, převodovka určitě neodřazuje a nechává motor vytočit do omezovače ve sportovním režimu v kombinaci s přepnutím do manuálu, možná ještě v jiných situacích, je tu celkem dost možných kombinací, takže to musím ještě prozkoumat. Hugo Kottás

    Lojza

    Jak moc často ten automat řadí při poklidné jízdě? Reaguje na každý sešlápnutí plynu nebo se chová nějak rozumněji?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist