Právě testujeme: Alfa Romeo Giulietta 1.4 T

Po ostřejší verzi QV je tato Giulietta mnohem civilnější a zdá se, že i příjemnější auto na každý den. Ale i teď už vyplouvají na povrch "italské" drobnosti.

Pro Alfu Romeo je model Giulietta bezesporu velmi významný posun dopředu. Už jsme se svezli před časem benzínovou čtrnáctistovkou s turbem a nyní tu máme stejný motor, ale s automatickou dvouspojkovou převodovkou s cenovkou 648 500 korun. Jak to funguje? No, řadí to samo, což je asi to hlavní…

Je snadné udělat nějaké závěry hned teď, ale to bychom mohli Alfě také nečestně ublížit. Občas mám ale pocit, že s tím vychvalováním Alfy je to jako s pozitivní diskriminací menšin – nesmíte napsat nic negativního, jinak vás zavřou (čti: Alfisté v diskusi vám dají za uši, že tomu nerozumíte). Protože se ale nebavíme o národnostních menšinách, tak snad tu můžu napsat, že Alfa Romeo Giulietta uvnitř smrdí jako pavilón v ZOO a že bych zákázal její systém Stop-Start. Ještě, že jde aspoň vypnout (na rozdíl od smradu).

Alfa Romeo Giulietta velká fotogalerie

Alfa Romeo Giulietta fotogalerie

Jinak je to skutečně hezké auto, aspoň tedy zvenku. Uvidíme, jak si povede v každodenním režimu, ale zatím nelze přesunout váhy hodnocení na jednu ani druhou stranu. Dáme jí čas, třeba to nakonec dopadne nad očekávání dobře. Ještě nás totiž čeká svezení na oblíbených silnicích.

10.5.2012 12:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist