Právě (opět) testujeme Ford Focus ST

Že od premiéry vozu uběhl už nějaký ten čas? Nevadí, stávající vrchol modelové řady Focus se opět vrátil na naše redakční parkoviště a důvod je zásadní.

Ne, nejde o to, že se od roku 2014, kdy byl Ford Focus ST uveden na trh, změnila jeho cena k lepšímu. Tedy optikou zákazníka, pokud si dobře vzpomínáme, tak tehdy stálo nové „es-téčko“ bratru osm set padesát tisíc, teď při pohledu do ceníku Fordu zaujme mnohem příjemnějších 699990 Kč.

Připomeneme-li si, co má Focus ST pod kapotou, tedy přeplňovaný čtyřválec s výkonem 250 koní, který rozhýbe auto na stokilometrovou rychlost za 6,5 sekundy, tak ani tento koktejl dynamických schopností nebyl motivací k dalšímu testu. Věc se má tak, že jsme zatím měli vždy smůlu na počasí a Ford Focus jsme testovali za nepříznivých povětrnostních a přilnavostních podmínek.

Ford Focus ST (2013)

První jízda | vydáno 28. 1. 2014

Respektive vždy jsme auto dostali na zimních pneumatikách. Které, podle nás, dost zásadně ovlivňovaly jízdní vlastnosti auta a to ne směrem k lepšímu. Tak tedy, venku je horko, meteorologové „vyhrožují“ letním počasím, Focus ST má nazuté zánovní letní pneumatiky. Jaký bude v těch nejideálnějších podmínkách?

2.6.2014 1:44| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist