Právě (opět) testujeme Ford Focus ST

Že od premiéry vozu uběhl už nějaký ten čas? Nevadí, stávající vrchol modelové řady Focus se opět vrátil na naše redakční parkoviště a důvod je zásadní.

Ne, nejde o to, že se od roku 2014, kdy byl Ford Focus ST uveden na trh, změnila jeho cena k lepšímu. Tedy optikou zákazníka, pokud si dobře vzpomínáme, tak tehdy stálo nové „es-téčko“ bratru osm set padesát tisíc, teď při pohledu do ceníku Fordu zaujme mnohem příjemnějších 699990 Kč.

Připomeneme-li si, co má Focus ST pod kapotou, tedy přeplňovaný čtyřválec s výkonem 250 koní, který rozhýbe auto na stokilometrovou rychlost za 6,5 sekundy, tak ani tento koktejl dynamických schopností nebyl motivací k dalšímu testu. Věc se má tak, že jsme zatím měli vždy smůlu na počasí a Ford Focus jsme testovali za nepříznivých povětrnostních a přilnavostních podmínek.

Ford Focus ST (2013)

První jízda | vydáno 28. 1. 2014

Respektive vždy jsme auto dostali na zimních pneumatikách. Které, podle nás, dost zásadně ovlivňovaly jízdní vlastnosti auta a to ne směrem k lepšímu. Tak tedy, venku je horko, meteorologové „vyhrožují“ letním počasím, Focus ST má nazuté zánovní letní pneumatiky. Jaký bude v těch nejideálnějších podmínkách?

2.6.2014 1:44| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist