pozor-na-ojeta-auta-z-nemecka-casto-maji-stoceny-tachometr.jpg

Pozor na ojetá auta z Německa, často mají stočený tachometr!

Zajímavosti o autech

Německý smysl pro pořádek je proslulý, to ale neznamená, že by se u západních sousedů nedařilo podvodníkům a nekorektním obchodníkům s ojetinami.

Diskuze

14 komentářů

    ll

    zasady ako nekupit stocene auto:

    1. nekupovat v bazare
    2. nekupovat od ludi s uterakmi (ved-vies-koho-myslim)
    3. osobne overit pravost servisnych zaznamov
    4. osobne preverit hrubku laku na vozidle
    5. auto kupovat vylucne od majitela a osobne
    6. byt pripraveny na to, ze naftove auto najazdi uplne bezne pocas 2-3 rokov 150 000 km.

    cubalibre

    Nevím nevím, řekl bych že rozený Němec nemá důvod a má respekt k zákonům, takový Turek, Arab, Čech co povozuje bazar v Německu už má jiný názaror. Nejednomu se stalo že na fotkách, v popisu a ujištění se po tel že je stav 1A při dojetí na místo bylo vše jinak. Sám jsem dovezl jednou auto, které bylo nafoceno ostře jen z pohledu kde nebyla žádná chyba, kde byla, byla fotka mázlá, nebo chyběla úplně, popis byl jen kopií stavu na výbornou a do tel rozený němec, na místě překupníci, kdž už někam dojedete, věčinou i odvezete protože ta cesta taky stojí. Jindy jsem kupoval z vychodního bloku německa od soukromníka a dodnes nezapomenu na velice příjemný pocit při obchodu a dárku sadě kol na zimu navíc kterou nezmiňoval. V cz je to samá reklama, prověření, nadstandardní záruce ap. opak je pravdou.

    javor

    Mám zkušenost, že auta stáčí až překupníci (poláci, češi, arabové, rusové…). Sám nakupuju pouze u značkových dealerů auta, co tam lidi nechaj na protiúčet za nový vůz. Většinou je k nim úplná servisní historie a předávací protokol, kde mi řeknou vše co je na autě potřeba udělat. Zrovna minulý měsíc jsem mohl koupit Golf TDI který měl najeto 270tkm. Já ho nekoupil a tak ho koupil arabskej překupník a obratem jej stočil na 119tkm. Prodal ho za 3 dny. A dokonce k tomu vyrobil i servisku…

    dave_007

    Nemecky smysl pro poradek, respekt k zakonum? 🙂 Probuh, kde? Niterni smysl pro poradek a spravedlnost (pozor, to neni to same co zakon) maji jen Svycari. A ackoliv je Svycarsko nadherna a bohata zeme, nasinec tam asi moc stastny nebude.

    Nemecky smysl pro poradek a pravo je jen mystus, ktery Nemci s oblibou siri (stale si mysli, ze ostatni narody jeste ziji na stromech) a ostatni jim to papaji i s navijakem. Stejne tak je treba i mytus, ze severane jsou ekologicti a socialni. Neverte tomu, kdo tam zil (ne jen byl na dovolene) Vam jiste povi sve.

    A nebo je to tak, ze Nemci povazuji nesvobodu a buzeraci za poradek a zakonost.

    dave_007

    Na vychod od Nemeckych hranic rada lidi povazuje nemecke ojetiny za ‚tutovku‘.

    Ovsem ma pozorovani jsou nasledujici: Drtiva vetsina Nemcu se k vozum chova jako ke spotrebnimu materialu. Videli jste nejakeho Nemce zahrivat motor ve svem turbodieselu pred jizdou? Ano, jednoho znam, ale ostatni nasednou, nastartuji a po 1 km vjedou na dalnici, kde tomu studenemu autu nalozi 140 km/h. Take jsem nevidel Nemce, ktery by jel pres zeleznicni prejezd 30 – 40 km/h. Vetsina z nich prejizdi koleje 70 – 80 km/h. Ano, ty prejezdy maji sice lepsi, ale hmotove sily rostou s kvadratem zrychleni a to zrychleni rychle roste s rychlosti prejezdu. Takze na tech prejezdech nici podvozky aut mozna jeste vic nez Cesi. Nemci jsou v prvni rade ‚sparsam‘, takze vymenuji motorovy olej opravdu az po 30 000 km a hodne podobne je to i s ostatnim spotrebnim materialem. S autem do servisu jedou az kdyz je to optavdu kriticke a hrozi nejaka zavazna porucha. A tak bych mohl pokracovat …

    ll

    uplne suhlasim. Osobne mam ovela lepsie skusenosti s autami z Talianska – bez hrzde, vyborny stav a lepsie ceny ako v DE

    Lukáš M.

    Nákup ojetiny je vždycky risk, ale u zahraničního vozu je to riziko daleko vyšší. v německu se prodává spousta firemních aut, který mají obrovský nájezd, ale vizuálně vypadají výborně. člověk to nemá šanci poznat a má k tomu hrozně málo informací. osobně mám taky špatnou zkušenost s neěmeckým autem, na kterým se mi vysypalo snad úplně všechno…od tý doby už vybírám jen z domácích aut..

    pavel beránek

    bohužel většina zákazníků není ochotná utratit takové částky a dá přednost levnější ojetině o které nic neví a která má stočené km nebo je bouraná. osobně používám cebii při koupi každého auta, a pokud narazím na vůz, ke kterému nemá dost informací, pak ho nekoupím. a zatím se mi to opravdu vyplácí. je to všechno o zodpovědnosti…

    Hanák

    jak říkáte, cesta něco stojí. a to je taky důvod, proč si řada lidí vůz koupí, i když vidí vady. může jít o maličkosti, které stojí pár drobných, ale může to být taky ukazatel daleko horších závad. ale člověk myslí na náklady na cestu a koupí auto, jen aby si něco dovezl a to zavání pěkným průšvihem, což vím ze svého okolí. jsem rád, že je v čr cebie, kterou používám při každým nákupu auta…

    salomon

    Každý nákup ojetýho auta je riskantní, ať je to ze zahraničí nebo doma. já si auta prověřuju u cebie a už jsem kolikrát narazil na nesrovnalosti v najetých kilometrech. stáčení je opravdu běžnou praxí obchodníků jak soukromníků tak i bazarů. především nejde věřit ničemu, co říká prodávající, třeba povídačkám o důchodci a garážovaném autě.

    kitrab

    🙂 to ano, ale když každý čech to tak rád slyší a libuje si v tom, dědeček co jezdí jen v neděli do kostela a do LIDLu na nákup, jinak auto stálo v garáži. a od dědeček má PASSATa v plné palbě :). 5 let a bere nové (český názor co němec to vatař), najeto 31 987 km :), no nekup to.

    tommik

    lidi byli zvyklý na poctivý auta z německa, na lepší silnice, pravidelnej servis. ale co tam začali podnikat různý menšiny, tak už je to prostě jinak. známý koupil z německa a auto a nekontroloval nájezd, protože je z německa, a to není potřeba….já třeba narazim na 6 stočených aut než najdu 1 nestočený.

    Petr

    Já stále nemůžu pochopit, z jakého důvodu to nejde trestně stíhat jako podvod. Ze strachu, že by nám zavřeli půlku autobazarníků?
    Osobně dám přednost raději novému autu, rozumějme levnému novému autu. Podle všeho jeho provoz a náklady s ním spojené vyjdou stejně nebo podobně jako když si koupím podobné ojeté auto. Tady srovnává provoz Dacie http://auto-gril.cz/koupit-starsi-nebo-nove-auto/.
    Nechci paušalizovat, ale prodavačům aut nevěřím ani slovo… Petr.

    Ivan.petlica

    Když jsem to počítal, a srovnal podmínky, tak se to už opravdu nevyplatí. Ta doba už je vážně pryč. Proto jsem si ojeté auto raději koupil v áčkách, kde mám všechny záruky, a všechno vyřídíte na jednom místě.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist