Pozor na ojetá auta z Německa, často mají stočený tachometr!
Zajímavosti o autech
Německý smysl pro pořádek je proslulý, to ale neznamená, že by se u západních sousedů nedařilo podvodníkům a nekorektním obchodníkům s ojetinami.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Zajímavosti o autech
Německý smysl pro pořádek je proslulý, to ale neznamená, že by se u západních sousedů nedařilo podvodníkům a nekorektním obchodníkům s ojetinami.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
zasady ako nekupit stocene auto:
1. nekupovat v bazare
2. nekupovat od ludi s uterakmi (ved-vies-koho-myslim)
3. osobne overit pravost servisnych zaznamov
4. osobne preverit hrubku laku na vozidle
5. auto kupovat vylucne od majitela a osobne
6. byt pripraveny na to, ze naftove auto najazdi uplne bezne pocas 2-3 rokov 150 000 km.
Nevím nevím, řekl bych že rozený Němec nemá důvod a má respekt k zákonům, takový Turek, Arab, Čech co povozuje bazar v Německu už má jiný názaror. Nejednomu se stalo že na fotkách, v popisu a ujištění se po tel že je stav 1A při dojetí na místo bylo vše jinak. Sám jsem dovezl jednou auto, které bylo nafoceno ostře jen z pohledu kde nebyla žádná chyba, kde byla, byla fotka mázlá, nebo chyběla úplně, popis byl jen kopií stavu na výbornou a do tel rozený němec, na místě překupníci, kdž už někam dojedete, věčinou i odvezete protože ta cesta taky stojí. Jindy jsem kupoval z vychodního bloku německa od soukromníka a dodnes nezapomenu na velice příjemný pocit při obchodu a dárku sadě kol na zimu navíc kterou nezmiňoval. V cz je to samá reklama, prověření, nadstandardní záruce ap. opak je pravdou.
Mám zkušenost, že auta stáčí až překupníci (poláci, češi, arabové, rusové…). Sám nakupuju pouze u značkových dealerů auta, co tam lidi nechaj na protiúčet za nový vůz. Většinou je k nim úplná servisní historie a předávací protokol, kde mi řeknou vše co je na autě potřeba udělat. Zrovna minulý měsíc jsem mohl koupit Golf TDI který měl najeto 270tkm. Já ho nekoupil a tak ho koupil arabskej překupník a obratem jej stočil na 119tkm. Prodal ho za 3 dny. A dokonce k tomu vyrobil i servisku…
Nemecky smysl pro poradek, respekt k zakonum? 🙂 Probuh, kde? Niterni smysl pro poradek a spravedlnost (pozor, to neni to same co zakon) maji jen Svycari. A ackoliv je Svycarsko nadherna a bohata zeme, nasinec tam asi moc stastny nebude.
Nemecky smysl pro poradek a pravo je jen mystus, ktery Nemci s oblibou siri (stale si mysli, ze ostatni narody jeste ziji na stromech) a ostatni jim to papaji i s navijakem. Stejne tak je treba i mytus, ze severane jsou ekologicti a socialni. Neverte tomu, kdo tam zil (ne jen byl na dovolene) Vam jiste povi sve.
A nebo je to tak, ze Nemci povazuji nesvobodu a buzeraci za poradek a zakonost.
Na vychod od Nemeckych hranic rada lidi povazuje nemecke ojetiny za ‚tutovku‘.
Ovsem ma pozorovani jsou nasledujici: Drtiva vetsina Nemcu se k vozum chova jako ke spotrebnimu materialu. Videli jste nejakeho Nemce zahrivat motor ve svem turbodieselu pred jizdou? Ano, jednoho znam, ale ostatni nasednou, nastartuji a po 1 km vjedou na dalnici, kde tomu studenemu autu nalozi 140 km/h. Take jsem nevidel Nemce, ktery by jel pres zeleznicni prejezd 30 – 40 km/h. Vetsina z nich prejizdi koleje 70 – 80 km/h. Ano, ty prejezdy maji sice lepsi, ale hmotove sily rostou s kvadratem zrychleni a to zrychleni rychle roste s rychlosti prejezdu. Takze na tech prejezdech nici podvozky aut mozna jeste vic nez Cesi. Nemci jsou v prvni rade ‚sparsam‘, takze vymenuji motorovy olej opravdu az po 30 000 km a hodne podobne je to i s ostatnim spotrebnim materialem. S autem do servisu jedou az kdyz je to optavdu kriticke a hrozi nejaka zavazna porucha. A tak bych mohl pokracovat …
uplne suhlasim. Osobne mam ovela lepsie skusenosti s autami z Talianska – bez hrzde, vyborny stav a lepsie ceny ako v DE
Nákup ojetiny je vždycky risk, ale u zahraničního vozu je to riziko daleko vyšší. v německu se prodává spousta firemních aut, který mají obrovský nájezd, ale vizuálně vypadají výborně. člověk to nemá šanci poznat a má k tomu hrozně málo informací. osobně mám taky špatnou zkušenost s neěmeckým autem, na kterým se mi vysypalo snad úplně všechno…od tý doby už vybírám jen z domácích aut..
bohužel většina zákazníků není ochotná utratit takové částky a dá přednost levnější ojetině o které nic neví a která má stočené km nebo je bouraná. osobně používám cebii při koupi každého auta, a pokud narazím na vůz, ke kterému nemá dost informací, pak ho nekoupím. a zatím se mi to opravdu vyplácí. je to všechno o zodpovědnosti…
jak říkáte, cesta něco stojí. a to je taky důvod, proč si řada lidí vůz koupí, i když vidí vady. může jít o maličkosti, které stojí pár drobných, ale může to být taky ukazatel daleko horších závad. ale člověk myslí na náklady na cestu a koupí auto, jen aby si něco dovezl a to zavání pěkným průšvihem, což vím ze svého okolí. jsem rád, že je v čr cebie, kterou používám při každým nákupu auta…
Každý nákup ojetýho auta je riskantní, ať je to ze zahraničí nebo doma. já si auta prověřuju u cebie a už jsem kolikrát narazil na nesrovnalosti v najetých kilometrech. stáčení je opravdu běžnou praxí obchodníků jak soukromníků tak i bazarů. především nejde věřit ničemu, co říká prodávající, třeba povídačkám o důchodci a garážovaném autě.
🙂 to ano, ale když každý čech to tak rád slyší a libuje si v tom, dědeček co jezdí jen v neděli do kostela a do LIDLu na nákup, jinak auto stálo v garáži. a od dědeček má PASSATa v plné palbě :). 5 let a bere nové (český názor co němec to vatař), najeto 31 987 km :), no nekup to.
lidi byli zvyklý na poctivý auta z německa, na lepší silnice, pravidelnej servis. ale co tam začali podnikat různý menšiny, tak už je to prostě jinak. známý koupil z německa a auto a nekontroloval nájezd, protože je z německa, a to není potřeba….já třeba narazim na 6 stočených aut než najdu 1 nestočený.
Já stále nemůžu pochopit, z jakého důvodu to nejde trestně stíhat jako podvod. Ze strachu, že by nám zavřeli půlku autobazarníků?
Osobně dám přednost raději novému autu, rozumějme levnému novému autu. Podle všeho jeho provoz a náklady s ním spojené vyjdou stejně nebo podobně jako když si koupím podobné ojeté auto. Tady srovnává provoz Dacie http://auto-gril.cz/koupit-starsi-nebo-nove-auto/.
Nechci paušalizovat, ale prodavačům aut nevěřím ani slovo… Petr.
Když jsem to počítal, a srovnal podmínky, tak se to už opravdu nevyplatí. Ta doba už je vážně pryč. Proto jsem si ojeté auto raději koupil v áčkách, kde mám všechny záruky, a všechno vyřídíte na jednom místě.