Pozor na auta zasažená hurikánem. Vážně!

15 fotografiíToyota Prius

Jakkoli se to může zdát nepatřičné, tak i nám, zákazníkům na českém trhu, hrozí nákup auta zasaženého americkou přírodní katastrofou.

Diskuze

5 komentářů

    honzaRX

    Nechápu, proč by zatopený auto nemělo patřit zpátky na silnice. Když byly v roce 97 povodně u nás, taky jsem měl \“zatopený\“ auto, Alfu 164 V6 – musel jsem s ní projíždět docela hlubokou vodou, chvílemi se už přelévala přes kapotu a dovnitř taky pěkně nateklo. Auto to přežilo a dodnes jezdí. Bylo jen potřeba ho pak očistit. Druhý auto, Felicie už takový štěstí neměla – byla pod vodou celá. Dvě auta jsem ale zachránit nemohl, tak aspoň to lepší to odneslo téměř bez následků. Felda se pak musela komplet odstrojit a vysoušet.

    Andrew

    Zlý jazyk by mohl říci, že v článku zmíněné pro Alfy neplatí, neboť u nich jsou náhlé a nepředvídatelné poruchy elektroniky tak nějak standardní jev a proto majitel po záplavě nutně vůbec nemusí pozorovat nějaký rozdíl. Ale berte to s humorem, není to myšlené vážně 🙂

    Vita

    Ono je docela velký rozdíl jestli projedeš hlubokouv vodou nebo tam to auto 3 dny stojí s vodou až po střechu. Každému zaplavenému auto do roka odejde jedna, dvě, tři (nebo i víc) řídící jednotky – podle toho, kolik tam bylo vody. Automobilky i předepisují vyměňit různé věci, pokud je auto zaplaveno .. a začíná to ložiskama kol, pokud je voda po náboje kol, a pokračuje to dál, pokud je voda výš. Tvrzení že ty auta nemají na silnici co dělat je asi přehnané, ale na druhou stranu se nedá předpokládat, že prodejce vyměnil co bylo potřeba .. spíš auto jenom vysušil, vyčistil a poslal do světa

    honzaRX

    Už jí mám 21 let (kupována nová v roce 1992) a zatím s elektrikou problémy neměla. Celkově musím říct, že za ta léta toho tak moc, až na běžnej spotřební materiál nebylo. Spíš jsem se dlouho trápil s klimatizací – praskají tam ozubená kolečka, která posunují těmi klapkami ventilace. Odešlo mi to hned dvakrát po sobě a oprava není zrovna jednouchá. Mám na ní zatím asi 330 000 km, tak jsem zvědavej, co ještě vydrží, ale asi pokud nezrezne (což tu o 4 roky novější Feldu už potkalo), tak jezdit bude. Už s ní ale mnoho nenajezdím, přecijen to není zrovna úsporné auto do města. Po něm jezdím s Pandou.

    Ernie

    Tak v roku 92 este auta ani nemali nejake mnozstvo elektroniky, ze..?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist