Používání antiradarů od 1.7.
poradna
Objasníme, jak je to s úpravou používání antiradarů podle novely silničního zákona.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
poradna
Objasníme, jak je to s úpravou používání antiradarů podle novely silničního zákona.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
zakaz antiradaru je ok – cely problem je v trochu nestastne zauzivanom oznaceni pasivneho zariadenia na zistovanie radaru ako "antiradar" .. staci pri kontrole povedat, ze je ta krabicka na palubovke je pasivny frekvencny scanner (v podstate upravene autoradio) a nie antiradar (pretoze nerusi technicke zariadenia policie)
šéf dopravní policie Zdeňek Bambas
"Jsou zakázány všechny antiradary, i ty pasívní. Dle písmeného stanoviska tvůrce zákona – ministerstva dopravy – i pasívní antiradar ovlivňuje funkčnost policejního radaru. Tímto stanoviskem se Policie ČR bude řídit."
‚Přenosné pasivní radarové detektory jsou povolené, protože nejsou zakázané‘
"..jsou to prostě různé výklady zákona. Dokud nerozhodne precedenntně soud, bude se Policie ČR řídit oficiálním stanoviskem ministerstva dopravy."
jenže na stránkách MD je uvedeno, že pasivní antiradar se používat smí!!! Bambásek je vůl!!!
Bambásek si vykládá zákon po svém. Chci si koupit detektor, ale nerad bych byl první, kdo bude muset bambáskovo tvrzení vyvracet u soudu!Prý dokud predentně nerozhodne soud, tak se Policie bude řídit jeho výkladem zákona. Vždy jsem si myslel, že funkcí měřícího zařízení (radaru) je měření rychlosti a ne vybírání pokut. S použítím detektoru možná vyberou méně pokut, ale měřit mohou kolik chtějí. Otázkou zůstává jestli hlavním cílem je opravdu zajištění bezpečnosti nebo spíš šikana řidičů. Možná jde hlavně o to, aby se zvětšil výběr daní formou pokut do děravé státní kasy. Vždy jde jenom o prachy.
Pokud nas slavny parlament docili toho ze tito mocipani budou mit imunitu pouze v parlamentu tak jako vsude v zapadni evrope, myslim ze potom budou i tyto nesmyslne zakony upraveny tak ze i normalni clovek bude spokojen.
Protoze v nemecku dostane pokutu treba i ministr pokud nejede podle predpisu pouze kolony vedene policejnimi auty
maji vyjimku ze zakona na rychlost,Proste musi ten povl pryc.Chce to pouze trochu opravdovych chlapu ,kteri si
nemysli ze jejich hovno nesmrdi.Az tam nahore budou ti
spravni bude i unas vse lepsi
ale ti tam nebudou do té doby, dokud se tam bude vydělávat pár desítek nebo stovek tisíc korun… to mají na západě sekretářky!! takže jestli chce někdo nalákat kvalitní lidi na tyto posty, tak je musí taky řádsky zaplatit… každý odborník radši uteče do soukomého sektoru za desetinásobek platu ve státní sféře, navíc není na očích a cílem posměchu byť jen menšiny (kterému se nevyhne tak jako tak…)
Dobrý den p. Bambas.Jakým způsobem mi dokáže policista, že v mém vozidle se nachází antiradar. Dnes mohu mít zabudovaný antirad. i v mobilním telefonu. Vypnout, zapnout ve vteřině.Nebo na nepřístupném, bez destrukce nekontrolovatelném místě. Nebo v autorádiu, krabičce od cigaret nebo pod jiným názvem.
Je výborné, že šéf policie Bambas již není šéfem. Protože svým výkladem zákona ukázal jak je vybaven. Takový člověk nemá na místě šéfa policie co pohledávat. Je přece nepřijatelné aby šéf policie nerozuměl psanému textu.
Paragraf 3, odst. 4
Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, která znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných policií nebo vojenskou policií při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen antiradar).
Pan Bambas si bohužel nedokáže vysvětlit pojmy "znemožnit" a "ovlivnit". Pasívní zařízení, už jenom dle názvu, nemůže ovlivnit ani znemožnit funkci jakéhokoliv technického prostředku – toť vše.