Potvrzeno: nejmenší BMW dostane turbomotor z 335i
BMW
Mnichovská automobilka zveřejnila a pak zase stáhla technické údaje kupé řady 1. Byl to omyl, nebo záměr?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW
Mnichovská automobilka zveřejnila a pak zase stáhla technické údaje kupé řady 1. Byl to omyl, nebo záměr?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Řada 1 kupé by mohla být konečně tím modelem, který naváže na původní legendární starou řadu 3 s označením E30, a to právě díky svým kompaktním rozměrům a s tím spojené hmotnosti. Dnešní trojky už jsou příliš těžké.
Souhlasím,souhlasím 🙂 Takový malý kompaktní dělo…
135i, to zní hodně dobře:-) Měl jsem možnost se svézt ve 130i a už to je pořádný zážitek a tohle bude teprve něco. Jen si říkám, jestli třílitr biturbo a dvojitě přeplňovaný dvoulitrový diesel nebudou pro předek malého kupátka, určeného do zatáček, až moc velké závaží… Tu samou obavu mám u 335d, 335xi a 330xd…
Nebude to moc velky zavazi neboj. Srovnej si hmotnosti motoru 130i vs. 135i…no staci 330i vs 335i. Ale s timhle kupatkem bude 226kW, kde se ukazuje, ze motor ma na brzde standardne az kolem 245kW, na zadnich kolech cesta do pekel. Uprimne toto auto muze byt velmi zabavne a svezenicko jake nepamatujeme:). BMW diktuje smer … moje postarsi 330ci se zacina krcit v koute:))
No právě že ten váhový rozdíl tam docela je. Sedan 330i má pohotovostní 1555 kg a 335i 1610 kg (stejně jako 330d) – oba s manuálem. To je rozdíl 55 kilo a většína z toho na předek (a u řady 1 to asi nebude jiný), což se mi na tak malý auto zdá dost. Věřím, že málokdo dokáže vyvážit auto a zamaskovat hmotnost líp, než BMW, ale ty kila tam vepředu prostě jsou, což se podle mě někde aspoň trochu projevit musí…
Já vidím jen potenciální problém s limitní hranicí pro záběr na jakémkoli jiném než perfektním povrchu. Stačí pro našince trochu nepochopitelná "schäde strecke" a bude zase pomačkaných plechů a oudů…