Potvrzeno: Mazda MX-5 s turbem
Mazda MX-5
Downsizing si skutečně najde cestu i do příští generace nejprodávanějšího roadsteru všech dob. Skutečně to má svět zapotřebí?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Mazda MX-5
Downsizing si skutečně najde cestu i do příští generace nejprodávanějšího roadsteru všech dob. Skutečně to má svět zapotřebí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
při čtení článku mě zamrazilo. To chtěj opravdu nejlepší řidičské auto všech dob zprznit turbem?!? To není možný! Ať se jdou ve zkurvený EU vysrat, tohle už nemá obdoby. To radši ať ho prodávaj jen v Japonsku ale bez turba.
Po tom, co mě tak potěšila zpráva o Type-R s atmosferickým dvoulitrem, tak tohle je neuvěřitelné zklamání.
Hlavně že v minulé newsce o budoucí MX-5, zde na autowebu, figurovala hmotnost 800Kg. Takže za rok čekám newsku o tunové MX-5 :))).
samozřejmě že to nemáme za potřebí, jenomže většina společnosti i automobilek je tlačena emisníma limitama což je největší omyl v historii lidstva, ale s tím menšina nic neudělá. nasrat na všechny, zůstanu u svého starého atmosférického šestiválcového třílitru.
Nikdo myslící tento hon za emisemi nechápe, nicméně bohužel je to realita dneška. Já bych motor neosazoval turbem, ale použil bych novou generaci Wankelu SkyActiv, která má být v nové Mazdě RX-9, tak třeba nás Mazda příjemně překvapí a neponechá si tento motor pro okrajový, (byť skvělý) model RX-9.