Potvrzeno: Elektrické a hybridní Porsche 911 bude!
Porsche 911
Teď už chybí jen diesel a ještě model 911 MPV...
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Porsche 911
Teď už chybí jen diesel a ještě model 911 MPV...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
existuje v asi patnácti variantách, takže až přibude jedna hybridní a jedna naftová, nebude konec světa – akorát při spatření chrochtáku se bude polovina z nás smát a druhá brečet.
Pokud budou i nadále vyrýbět auta jako Cayman S, 911 Turbo, GT2, GT3 RS které jsou skovstné tak ať si k tomu vyrábí třeba i koloběžky, to je mi jedno. Radši ať maj prachy než aby se zuby nehty snažili držet si styl, nevím proč v tom někdo vidí problém, bez Caynne by na tom bylo Porsche mnohem hůř než je teď.
cheche porsche volkswagen 🙂 a nasledovat bude porsche combi, MPV, a LKW :))) preto tvrdim jednu vec: ferrari je ferrari! 🙂
Ferrari je Fiat.
ale nejazdia na naftu alebo na 220V… :)) nerobia SUV ani kombi-hatchback. a montuju ho prevazne rucne… spojenie Fiat a Ferrari trva niekolko desatroci. spojenie Porsche a Volkswagen par tyzdnov a uz sa chystaju taketo znamenite novinky 🙂 neviem, mozno raz nastane doba Ferrari na elektriku, ale to uz budem mat zrejme vek na to, aby som sa obzeral po inych znackach – Rolls, Bentley a pod…
tos napsal krásně =D jak sem si to přečetl, tak sem vybuchl smíchy =D =D =D
lepší reakce snad napsat nešla =)
reakcia je super ale uplne od veci. tym ferrari je ferrari som totiz nemyslel nic o vlastnictve ale o exkluzivite ferrari 🙂
Dává smysl postavit víc než dvoutunové auto(Cayenne) a pak do něj vyvíjet za miliardy technologie, které z něj udělají o chloupek ekologičtější?
Kdyby se ekologicky začalo myslet místo počítat, tyhle pseudo ekologická monstra jejichž existence leží pouze na lačnosti lidí po velkém autě… Nemám nic proti velkým a praktickým autům, ale "nefuknční" velikost s hybridním pohonem…absurdnější záležitost neumím ani vymyslet.
Žádné hybridy se nedělají, aby zachránily planetu. Dělají se, aby vydělaly peníze.
upravil bych to, že se dělaj proto, aby se zacpaly huby EU úředníkům který se mastěj nad průměrnejma emisema tý a tý značky bez ohledu na to kerýho modelu se kolik prodá a kolik s tim ty lidi najezděj…
Hybridy v nabídce značy peníze vydělávat ještě dlouhou dobu nebudou. Přímo teda rozhodně ne. Možná nepřímo svým efektem na image značky, ale tolik aby se zaplatil vývoj co nejmenších a nejefektivnějších baterií a všech technologií kolem, to je pohádka pro děcka.
Je mi úplne jedno že ich vyvíjajú ,aj že ich budú predávať. Podla mňa neexistuje jediný logický dôvod na kúpu hybridného auta týchto rozmerov.
Jediná vec ktorá ma trápi je ,že čo by bolo keby tie peniaze investovali do napr. GT3 alebo GT2 .
az po tom co si ich rozdeli vedenie porsche, volkswagenu a odborov…:) a to co zostane zhltne vyvoj hybridov, pretoze tie stale vykonovo aj prakticky zaostavaju za klasickym pohonom…
jo, ale dost lidí si pak ty auta koupí a bude zase na vývoj těch GT2 a GT3 RS!
stejně to bylo s Cayennem… tky začli vyvíjet naprosto nový veliký auto jenom proto, aby, až se několik tisíc těch aut prodá, se mohly zase investovat získaný peníze do vývoje těch GT2 a GT3 RS… =) chce to přemejšlet 😉 nebojte, že oni sou ve vývoji nějací blbečkové
No tým som si práve nie istý, porsche nie je žiadna sponzorská organizácia pre zážitok chtivých vodičov. Wendelin Wiedeking možno ešte akú takú vôľu vybudovať si klientelu loajálnych športovo založených vodič mal, ale pod vedením VW určite pôjde len a len o zisk.
A také peniaze aké idú do vývoja použitelného hybridu alebo do plne elektrického už asi nikdy viac nepojdu do klasického auta.
jop i tenhle pohled na věc je zajímavej, i takle to může bejt… ale to nám ukáže až delší čas kdy bude porsche pod VW…