potvrzeno-elektricke-a-hybridni-porsche-911-bude.jpg

Potvrzeno: Elektrické a hybridní Porsche 911 bude!

Porsche 911

Teď už chybí jen diesel a ještě model 911 MPV...

Diskuze

16 komentářů

    stunty

    existuje v asi patnácti variantách, takže až přibude jedna hybridní a jedna naftová, nebude konec světa – akorát při spatření chrochtáku se bude polovina z nás smát a druhá brečet.

    matt

    Pokud budou i nadále vyrýbět auta jako Cayman S, 911 Turbo, GT2, GT3 RS které jsou skovstné tak ať si k tomu vyrábí třeba i koloběžky, to je mi jedno. Radši ať maj prachy než aby se zuby nehty snažili držet si styl, nevím proč v tom někdo vidí problém, bez Caynne by na tom bylo Porsche mnohem hůř než je teď.

    ph123

    cheche porsche volkswagen 🙂 a nasledovat bude porsche combi, MPV, a LKW :))) preto tvrdim jednu vec: ferrari je ferrari! 🙂

    stunty

    Ferrari je Fiat.

    ph123

    ale nejazdia na naftu alebo na 220V… :)) nerobia SUV ani kombi-hatchback. a montuju ho prevazne rucne… spojenie Fiat a Ferrari trva niekolko desatroci. spojenie Porsche a Volkswagen par tyzdnov a uz sa chystaju taketo znamenite novinky 🙂 neviem, mozno raz nastane doba Ferrari na elektriku, ale to uz budem mat zrejme vek na to, aby som sa obzeral po inych znackach – Rolls, Bentley a pod…

    Lookyn

    tos napsal krásně =D jak sem si to přečetl, tak sem vybuchl smíchy =D =D =D

    lepší reakce snad napsat nešla =)

    ph123

    reakcia je super ale uplne od veci. tym ferrari je ferrari som totiz nemyslel nic o vlastnictve ale o exkluzivite ferrari 🙂

    Fuzzy_Stone

    Dává smysl postavit víc než dvoutunové auto(Cayenne) a pak do něj vyvíjet za miliardy technologie, které z něj udělají o chloupek ekologičtější?

    Kdyby se ekologicky začalo myslet místo počítat, tyhle pseudo ekologická monstra jejichž existence leží pouze na lačnosti lidí po velkém autě… Nemám nic proti velkým a praktickým autům, ale "nefuknční" velikost s hybridním pohonem…absurdnější záležitost neumím ani vymyslet.

    stunty

    Žádné hybridy se nedělají, aby zachránily planetu. Dělají se, aby vydělaly peníze.

    Lookyn

    upravil bych to, že se dělaj proto, aby se zacpaly huby EU úředníkům který se mastěj nad průměrnejma emisema tý a tý značky bez ohledu na to kerýho modelu se kolik prodá a kolik s tim ty lidi najezděj…

    Fuzzy_Stone

    Hybridy v nabídce značy peníze vydělávat ještě dlouhou dobu nebudou. Přímo teda rozhodně ne. Možná nepřímo svým efektem na image značky, ale tolik aby se zaplatil vývoj co nejmenších a nejefektivnějších baterií a všech technologií kolem, to je pohádka pro děcka.

    Otto

    Je mi úplne jedno že ich vyvíjajú ,aj že ich budú predávať. Podla mňa neexistuje jediný logický dôvod na kúpu hybridného auta týchto rozmerov.

    Jediná vec ktorá ma trápi je ,že čo by bolo keby tie peniaze investovali do napr. GT3 alebo GT2 .

    ph123

    az po tom co si ich rozdeli vedenie porsche, volkswagenu a odborov…:) a to co zostane zhltne vyvoj hybridov, pretoze tie stale vykonovo aj prakticky zaostavaju za klasickym pohonom…

    Lookyn

    jo, ale dost lidí si pak ty auta koupí a bude zase na vývoj těch GT2 a GT3 RS!

    stejně to bylo s Cayennem… tky začli vyvíjet naprosto nový veliký auto jenom proto, aby, až se několik tisíc těch aut prodá, se mohly zase investovat získaný peníze do vývoje těch GT2 a GT3 RS… =) chce to přemejšlet 😉 nebojte, že oni sou ve vývoji nějací blbečkové

    Otto

    No tým som si práve nie istý, porsche nie je žiadna sponzorská organizácia pre zážitok chtivých vodičov. Wendelin Wiedeking možno ešte akú takú vôľu vybudovať si klientelu loajálnych športovo založených vodič mal, ale pod vedením VW určite pôjde len a len o zisk.

    A také peniaze aké idú do vývoja použitelného hybridu alebo do plne elektrického už asi nikdy viac nepojdu do klasického auta.

    Lookyn

    jop i tenhle pohled na věc je zajímavej, i takle to může bejt… ale to nám ukáže až delší čas kdy bude porsche pod VW…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist