Potřebuje BMW 1 M Coupé další koně? Ano!

Teda, aspoň vám takhle odpoví u G-Power, kde pod kapotu nacpou pořádné stádo. Trojciferná hodnota začíná číslem 4, ale možnosti jsou neomezené.

I když, ten řadový šestiválec přeci jen nějaké limity mít bude. Ovšem už dnes se na něj dá sehnat nová klikovka, vačky, ojnice, písty… A kdo ví, kde by se výkon třílitru mohl zastavit. Každopádně si počkáme, kam se bláznivý úpravce G-power, který z bavoráků doluje skoro až nesmyslná čísla výkonů, dostane.

Asi si neříkáte, že je základní BMW 1 M Coupé pomalé, ale pokud se na něco podíváte očima tunera, je to velkosériová nudná omezená plečka, která potřebuje vylepšit. Jenže G-Power jen nenalepí na auto tunu laminátu a hustokřídlo.

U G-Power vlastně řadový třílitr přepracovali, respektive překopali jeho dýchací ústrojí a také ústrojí vylučovací. K novému sání přibyla nová turba a větší mezichladič, ale tam to nekončí, ani u optimalizované řídící jednotky. Nový je i výfuk a celý management motoru je vlastní výroby. Z původního agregátu tak vlastně zbyl jen blok a hlava a ještě pár vnitřností.Výsledkem je výkon 435 koní (nárůst o 95 koní) v 6000 ot./min. a  točivý moment 590 Nm v 1500 ot./min. BMW 1 M Coupé teď udělá stovku za 4,5 sekundy a rozjede se na 300 km/h.

Kit motoru s o 20 kg lehčím titanovým výfukem vás vyjde na 10 238 eur (260 000 korun) a k tomu byste si měli přikoupit když už ne nastavitelný podvozek (1721 eur), tak aspoň lepší brzdy (26 200 eur za karbon-keramickou sadu nebo 11 200 eur za ocelovou sadu).

26.8.2012 7:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist