Poslední jízda: BMW 330i E90
8 fotografiíBMW
Je poslední svého druhu a nezdá se, že by BMW vyrobilo nástupce. Vyjeli jsme na oblíbené silnice rozloučit se s řadovým atmosférickým šestiválcem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíBMW
Je poslední svého druhu a nezdá se, že by BMW vyrobilo nástupce. Vyjeli jsme na oblíbené silnice rozloučit se s řadovým atmosférickým šestiválcem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Sam mam BMW 530xi, r.v. 2007: Auto ma benzinovy 6-ti valcovy atmosfericky motor N53 o objemu 3.0 litru (200 kW = 272 PS), ktery konstrukcne vychazi z prave testovaneho N52. Motor N53 ma oproti N52 pridane vstrikovani benzinu. S tim mam trochu problemy, ale prozatim nic tragickeho. Manualni, 6-ti stupnova prevodovka.
Motor ma sametovy chod a slusny zatah uz od 1500 ot/min. Kdo nema potrebu bezduvodne tyrat stado koni pod kapotou, muze jezdit stylem a la \“turbo diesel\“ pri 2000 ot/min. Pokud vydrzite plynovy pedal hladit stejne jemne a laskyplne jako divci zadecek, muzete i s timto cca 2 tunovym vozem (vcetne posadky) dosahnout kombinovane spotreby 8.3 l/100 km.
Ackoliv je petkova limuzina s x-Drivem podstatne tezsi nez jeji trojkova sestra, jizdni dojmy jsou velice podobne.
Je skutecne pravda, ze BMW konci s atmosferickymi benzinovymi sestivalci? Je to velice tezko uveritelne.
Amen…není nic horšího než člověk co v oturbené Audidupne ve 2 tisících na plyn a myslí si, že je Vatanen….krása není v tom být na 10km cestě o 10 vteřin dřív v cíli….ale je duležité jak tam dojedete….zda je tam to propojení auta s řidičem…kdy musí řidič spolupracovat…a v tom je ta krása atmosféry…neučit se řídit na 320i E90 taktéž v atmosféře, tak bych jistě nebyl řidičsky tam kde jsem 🙂
naštěstí, jak autor poznamenává, v bazarech zatím jsou. Musím rychle pošetřit.
A autore, motor si \“uplivne\“, ne \“uplyvne\“. Brrrr…..
Je to přesně tak, autor má pravdu. Mám auto jehož výkon je cca. 1/3 oproti tomuto BMW a stejně se za volantem bavím, od 3.000 do 5500 (6000) ot/min. motor krásně táhne, a to mám auto s hloupou robotizovanou převodovkou, přesto se často přistihnu s \“přihlouplým\“ úsměvem na rtech. Svezení v tomto BMW, ale bude o několik úrovní výše a určitě bych se mu nebránil.
Závěrem bych chtěl podotknout, že downsizingu nefandím a směřování značky je podle mně chybou, ale trh si asi žádá malé motory a \“malé\“ spotřeby.
ale hovno trh, marketingové oddělení si to žádá
No hlavně vymydlený zelený hlavy si to přejí….aby mělo víc ledních medvědů kam stoupnout.
Ale přitom je nezajimá že Čína a USA jsou největšími znečišťovately na Zemi. Auta na tom mají minimální podíl.
vzhledem k poctu vraku co tam jezdi doslova zanedbatelny podil, ale je to skoda rozcilovani. Radeji energii venujte sehnani kapitalu na nejakou peknou 330i z bazaru
Myslím si, že současné majitele nových BMW tento článek trochu uraží. V současné době si jde stále koupit nepřeplňovanou trojku. I se stejným motorem jako je tento a to konkretně v E92 i v F10. I přesto říkáte, že žadné opravdu zábavné BMW není… a co M3 E92? Ale jinak je to celkově supr článek. Možná bych tolik neschazoval nové BMW… Ale Vy jste autorem… 🙂
Mam rad bmw, kupe, benzin a V8..ikdyz 3ka je klasika snad jeste minula generace je hezci u e90 jedine to kupatko.
Mám dotaz, dával se tenhle motor i do faceliftovaných E90/E91? (LCI, 2008-2011)