Poslední jízda: BMW 330i E90

8 fotografiíBMW

Je poslední svého druhu a nezdá se, že by BMW vyrobilo nástupce. Vyjeli jsme na oblíbené silnice rozloučit se s řadovým atmosférickým šestiválcem.

Diskuze

11 komentářů

    dave_007

    Sam mam BMW 530xi, r.v. 2007: Auto ma benzinovy 6-ti valcovy atmosfericky motor N53 o objemu 3.0 litru (200 kW = 272 PS), ktery konstrukcne vychazi z prave testovaneho N52. Motor N53 ma oproti N52 pridane vstrikovani benzinu. S tim mam trochu problemy, ale prozatim nic tragickeho. Manualni, 6-ti stupnova prevodovka.

    Motor ma sametovy chod a slusny zatah uz od 1500 ot/min. Kdo nema potrebu bezduvodne tyrat stado koni pod kapotou, muze jezdit stylem a la \“turbo diesel\“ pri 2000 ot/min. Pokud vydrzite plynovy pedal hladit stejne jemne a laskyplne jako divci zadecek, muzete i s timto cca 2 tunovym vozem (vcetne posadky) dosahnout kombinovane spotreby 8.3 l/100 km.

    Ackoliv je petkova limuzina s x-Drivem podstatne tezsi nez jeji trojkova sestra, jizdni dojmy jsou velice podobne.

    Je skutecne pravda, ze BMW konci s atmosferickymi benzinovymi sestivalci? Je to velice tezko uveritelne.

    Mojža

    Amen…není nic horšího než člověk co v oturbené Audidupne ve 2 tisících na plyn a myslí si, že je Vatanen….krása není v tom být na 10km cestě o 10 vteřin dřív v cíli….ale je duležité jak tam dojedete….zda je tam to propojení auta s řidičem…kdy musí řidič spolupracovat…a v tom je ta krása atmosféry…neučit se řídit na 320i E90 taktéž v atmosféře, tak bych jistě nebyl řidičsky tam kde jsem 🙂

    Jenyk

    naštěstí, jak autor poznamenává, v bazarech zatím jsou. Musím rychle pošetřit.

    A autore, motor si \“uplivne\“, ne \“uplyvne\“. Brrrr…..

    Michal

    Je to přesně tak, autor má pravdu. Mám auto jehož výkon je cca. 1/3 oproti tomuto BMW a stejně se za volantem bavím, od 3.000 do 5500 (6000) ot/min. motor krásně táhne, a to mám auto s hloupou robotizovanou převodovkou, přesto se často přistihnu s \“přihlouplým\“ úsměvem na rtech. Svezení v tomto BMW, ale bude o několik úrovní výše a určitě bych se mu nebránil.

    Michal

    Závěrem bych chtěl podotknout, že downsizingu nefandím a směřování značky je podle mně chybou, ale trh si asi žádá malé motory a \“malé\“ spotřeby.

    UnLife

    ale hovno trh, marketingové oddělení si to žádá

    R6 forever

    No hlavně vymydlený zelený hlavy si to přejí….aby mělo víc ledních medvědů kam stoupnout.

    Ale přitom je nezajimá že Čína a USA jsou největšími znečišťovately na Zemi. Auta na tom mají minimální podíl.

    traktorista

    vzhledem k poctu vraku co tam jezdi doslova zanedbatelny podil, ale je to skoda rozcilovani. Radeji energii venujte sehnani kapitalu na nejakou peknou 330i z bazaru

    Lupima

    Myslím si, že současné majitele nových BMW tento článek trochu uraží. V současné době si jde stále koupit nepřeplňovanou trojku. I se stejným motorem jako je tento a to konkretně v E92 i v F10. I přesto říkáte, že žadné opravdu zábavné BMW není… a co M3 E92? Ale jinak je to celkově supr článek. Možná bych tolik neschazoval nové BMW… Ale Vy jste autorem… 🙂

    fran

    Mam rad bmw, kupe, benzin a V8..ikdyz 3ka je klasika snad jeste minula generace je hezci u e90 jedine to kupatko.

    M.

    Mám dotaz, dával se tenhle motor i do faceliftovaných E90/E91? (LCI, 2008-2011)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist