Porsche vyvíjí motor s variabilním kompresním poměrem, takto má fungovat
Porsche
Automobilka Porsche pracuje na nových přeplňovaných motorech pro 911, které nahradí stávající atmosféry. Bude tato revoluční technika jejich součástí?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Porsche
Automobilka Porsche pracuje na nových přeplňovaných motorech pro 911, které nahradí stávající atmosféry. Bude tato revoluční technika jejich součástí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Autor článku podle mě moc nepochopil princip řešení. Nejde až tak o proměnný zdvih pístů, ale hlavně o změnu polohy horní úvrati. Změna zdvihu pístu bude stejně jen nepatrná, a to samozřejmě pouze za (reálného) předpokladu, že osa klikové hřídele se neprotíná s osami válců. V opačném případě délka ojnice nemá na zdvih žádný vliv.
…Stejně tak řešení nemá nic společného s potlačením eliptického opotřebení válců, k tomu dochází u motorů bez křížového kloubu vždy. A už vůbec netuším, co je myšleno tím namáháním kvůli uchycení pístu mimo osu rotace. V každém případě mi ale návrh na rozdíl od autora článku nepřijde vůbec geniální a už vůbec ne jednoduchý. Naopak tohle řešení považuju za až absurdně komplikované.