Porsche Turbo: centrální matice jako doplněk
4 fotografiePorsche
Porsche nabízí centrální matice po vzoru úspěšného RS Spider pro silniční 911.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
4 fotografiePorsche
Porsche nabízí centrální matice po vzoru úspěšného RS Spider pro silniční 911.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
K čemu je to na takovém autě dobré? Asi jen pro dyzajn, co? Ale vypadá to fakt dobře, asi bych se nebránil.
nebo snad mensi neodpruzena hmotnost a tim lepsi ….. vse co se tyce jizdy ?
těch pár gramů ani nepůjde poznat… ale jedno odlehčení za druhým a ve výsledku to udělá dost. Takže proč ne, když na to někdo ty prachy má 😉
on je to celej naboj takže ve vysledku by to mohlo dat dolu tak kilo + jeste neco kolo 🙂 ale sedum petek je fakt dost 🙂