Porsche Taycan je nejrychlejším produkčním elektromobilem na Nürburgringu
Porsche
Představení Taycanu se velmi rychle blíží a nyní si můžeme udělat představu, co nás vlastně čeká. Porsche si totiž v zeleném pekle přivlastnilo další rekord.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Porsche
Představení Taycanu se velmi rychle blíží a nyní si můžeme udělat představu, co nás vlastně čeká. Porsche si totiž v zeleném pekle přivlastnilo další rekord.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Až na to, že to nebylo produkční auto, ani nemohlo být, když se ještě ani to auto nezačalo vyrábět.
A i na stránkách na příklad wiki:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Je napsáno, že to byla „pre-production model“, takže rozhodně nejde o auto, které si objednáte u dielera a odvezete domů.
Produkční verze se může lišit stejně jako jakýkoli prototyp na tomto okruhu.
Nechápu to plyvání po tesle, při každé příležitosti. Tesla tam testuje prototyp, tak je jasné, že se může rozbít. Není to ani první auto, ani poslední, co se tam rozbilo nebo rozbije.
Mě se líbí obě auta. Tesla má výhodu v obrovské síti SC po celém světě.
Porsche je zase auto vyrobené automobilkou, která auta prostě umí!
A mne se Poršáky vždy líbily, jsou to krásná auta s nezaměnitelným designem.
Nechápu to házení špíny na cokoli ať už se jedná o Porsche, nebo o Teslu.
Je dobře že je Taycan, konkurence je potřeba jako sůl. A je to zatím jediné auto, které se dokázalo Tesle vyrovnat.
Je srandovní, jak hodně novinářů básní o Porsche Taycanu, jako o nějakém super autě, co porazilo Teslu Model S.
Ano Porsche je na tomto okruhu lepší. Ale je to asi tak podobné, jako poměřovat Škodu MB z roku razdva s Favoritem.
Tesla Model S je 10 let staré auto, zatímco Porsche je úplně nové, které se ještě ani nevyrábí.