Porsche plánuje novou 914
4 fotografiePorsche
Levný roadster s motorem od Volkswagenu má značce pomoci přilákat mladé zákazníky.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
4 fotografiePorsche
Levný roadster s motorem od Volkswagenu má značce pomoci přilákat mladé zákazníky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
a odhadovaná cena ? znie to docela zaujímavo, ale ked vezmeme do úvahy cenovú hladinu porsche, a 20 % maržu predajcov,určite to bude predražené,ale zase na druhej strane je to porsche
Porsche s VW motorem, další hřebík do image 🙁
Ty seš ale trumbera – už jsi jel s Golfem GTI, nebo něčím takovým? Ten motor je perla.
Kromě toho Porsche už motor od VW group použilo nesčetněkrát. Když vynecháme samotný původ (Porsche 356 mělo upravený podvozek i motor z VW Brouka) i tu původní 914, z těch modernějších to byly třeba 928 a 944, které měly upravené čtyřválce z Audin…
Cenově bych to viděl někde na půl cesty mezi základním Boxsterem a špičkově vybaveným Golfem GTI. Nechám se překvapit.
No, s tím, že by snad 928 nebo 944 měly mít motor VW, s tím sám kandiduješ na titul supertrumbera! Možná si měl na mysli 924, ta skutečně použila dvoulitr z audiny, ale 928, kamaráde, to je pan motor, 4 až 5 litrový osmiválec od úplného začátku do posledního šroubku navržený od základu u porsche. A 944 měla zjednodušeně řečeno, polovinu toho motoru, tedy čtyřválec.
Ano Muf má pravdu, Kadel si to zjevně popletl: dvoulitrový čtyřválec z Audi mělo Porsche 924. Nic to ale nemění na tom, že v zásadě s Kadlem souhlasím. Bez VW by už Porsche dávno neexistovalo (kromě toho, že by bez něj možná nevzniklo, nebo by mělo daleko těžší a úplně jiné začátky) a nemá moc smysl ošklíbat se nad (navíc velmi povedeným) motorem, jen proto, že nese označení VW. A navíc v dnešní koncernové době, kdy jedno auto je výsledkem mnohdy přímo globální spolupráce.
Souhlasim s tim, co tu psal MUF. Sám má doma Porsche 924, ale bacha – 924 S už měla 2,5l jako 944 a uměla to slušně rozpálit. Sám se musim přiznat, že už pomalu začínám šetřit na tu novou 914ku.
to to to…to sem chtěl napsat já:)
Jinak Tímto zdravím Martina a MUFa a potvrzuji jejich slova…
At nam to jezdi:)
tak tak, jak to není sestivalcovej boxer, tak tam nema co delat… auto s 2.0 TFSI si muzou stavit ve VW…
Takže podle tebe V10 v CARRERE GT taky nemá co dělat…no…budíž :o)
Připomíná mi to názory rádoby ználců značky…
Mozna trosku OT…
Na tom obrazku je 914-6 se sestivalcem – to se opravdu vyrabelo? Ja videl jen ctyrvalcovy… A jak tehdy to bylo pomerne neuspesny auto, tak dneska je to skoro sberatelska raritka 😉
vyrabala sa s 6valcovym boxerom z 911, ale myslim, ze len mala obmedzena seria. Inac skoda tej Carrery GT! Ale pokial bude druha verzia alebo lepsia