Porsche Panamera Diesel oficiálně

10 fotografiíPorsche

Porsche představilo další dieselový model, tentokrát čtyřdveřový supersedan Panamera. Jezdí za 6,3 litru na 100 km.

Diskuze

7 komentářů

    UnLife

    je nějakej důvod, případně dohoda s Audi, proč Porsche nepoužívá i osmiválcový diesel? Ne, že bych o něm uvažoval, ale stejně.

    stunty

    \“Čtyřdveřový sedan Porsche Panamera konečně dostal pod kapotu dlouho očekávaný dieselový šestiválec. Stejný motor najdete i v SUV Porsche Cayenne.\“

    A dnes už nám to ani nepřipadá divné. Svět se mění…

    Jonatán

    Taky je to zvláštní hra. Ale logika se tam dá najít … máš na Panameru…. tak si kup benzín a neremcej. Jistě je to dobře spočítané.

    A jinak všem nářkům na to kam se podělo Porsche ….. bohudík je tady , 911 a DALŠÍ SPECIALITY vyrábí stále ale přibralo si další modely pro lepší zisk. Tečka

    náčelník

    No takže až si půjdu pro panameru diesel, tak zaškrtnu pár položek v nadstandartu a koupím ji za 3milióny, potom se budu snažit jezdit co nejúsporněji a ušetřím na spotřebě pár tisíc( možná i trochu více) za rok. A když budu po roce chtět to auto prodat, tak ho prodám za 2milióny, takže příjdu o jedno mega ale budu ten týpek, kterýmu to nežralo … no to budu FRAJER!!!!

    ukna

    Přesně tak když už budu mít přes 2melony na auto tak proč kupavat diesel,v porsche cayenne tam by nevadil tam se krouták hodí.Do tohohle by měl přijít benzín a to nejlíp V8

    Franta

    Důvody proč dávat diesel pod kapotu jsou možná tyto:
    1) automobilky budují svůj dojem na zákazníky dlouhá léta. Porsche je jistě \“sportovní\“ jistě \“bezpečné\“ jistě má \“vysoké výkony\“ a také \“ekologické\“. Na to prostě klientela letí, dnes není dobré dostat nálepku od novinářů neekologický výrobce.
    2) Porsche Panamera je v první řadě rychlý cestovní automobil, určený na dálniční provoz (německé dálnice).Jistě bude konkurovat BMW řady 7 nebo MB řady S, Audi A8, A7,… a tito konkurenti mají turbodiesely pod kapotou a nikomu to nevadí.
    Navíc moderní šestiválcové turbodiesely nejsou stará chrochtající TDi, nebo čoudící pažouty, či vyběhaný renckové… Jsou to opravdu velmi kultivované motory s rozumnou spotřebou. A věřte, že se s nimi dá po (německých) dálnicích jet opravdu velmi rychle!
    Mno a nakonec: audi připravuje tento třílitr s dvěma turby a výkonem přes 320 koní a točivým momentem 650 Nm v rozsahu 1800 – 4200 otáček… Co víc je potřeba? Ano, přiznám se, že mám rád osmiválcové motory,ale současné ceny pohoných hmot,a legislativa mě dohnala k A6 3.0 TDi. Nestěžuji si, není komu.

    tak tak a hlavně tito lidé si kupují naftu ne kvůli šetření, ale kvůli dojezdu. Když jezdím skrz Evropu, tak je fajn každých 350km nestavit na benzince, ale projet Z Dánska do Rakouska na jeden \“nádech\“.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist