Porsche Panamera Diesel oficiálně
10 fotografiíPorsche
Porsche představilo další dieselový model, tentokrát čtyřdveřový supersedan Panamera. Jezdí za 6,3 litru na 100 km.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíPorsche
Porsche představilo další dieselový model, tentokrát čtyřdveřový supersedan Panamera. Jezdí za 6,3 litru na 100 km.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
je nějakej důvod, případně dohoda s Audi, proč Porsche nepoužívá i osmiválcový diesel? Ne, že bych o něm uvažoval, ale stejně.
\“Čtyřdveřový sedan Porsche Panamera konečně dostal pod kapotu dlouho očekávaný dieselový šestiválec. Stejný motor najdete i v SUV Porsche Cayenne.\“
A dnes už nám to ani nepřipadá divné. Svět se mění…
Taky je to zvláštní hra. Ale logika se tam dá najít … máš na Panameru…. tak si kup benzín a neremcej. Jistě je to dobře spočítané.
A jinak všem nářkům na to kam se podělo Porsche ….. bohudík je tady , 911 a DALŠÍ SPECIALITY vyrábí stále ale přibralo si další modely pro lepší zisk. Tečka
No takže až si půjdu pro panameru diesel, tak zaškrtnu pár položek v nadstandartu a koupím ji za 3milióny, potom se budu snažit jezdit co nejúsporněji a ušetřím na spotřebě pár tisíc( možná i trochu více) za rok. A když budu po roce chtět to auto prodat, tak ho prodám za 2milióny, takže příjdu o jedno mega ale budu ten týpek, kterýmu to nežralo … no to budu FRAJER!!!!
Přesně tak když už budu mít přes 2melony na auto tak proč kupavat diesel,v porsche cayenne tam by nevadil tam se krouták hodí.Do tohohle by měl přijít benzín a to nejlíp V8
Důvody proč dávat diesel pod kapotu jsou možná tyto:
1) automobilky budují svůj dojem na zákazníky dlouhá léta. Porsche je jistě \“sportovní\“ jistě \“bezpečné\“ jistě má \“vysoké výkony\“ a také \“ekologické\“. Na to prostě klientela letí, dnes není dobré dostat nálepku od novinářů neekologický výrobce.
2) Porsche Panamera je v první řadě rychlý cestovní automobil, určený na dálniční provoz (německé dálnice).Jistě bude konkurovat BMW řady 7 nebo MB řady S, Audi A8, A7,… a tito konkurenti mají turbodiesely pod kapotou a nikomu to nevadí.
Navíc moderní šestiválcové turbodiesely nejsou stará chrochtající TDi, nebo čoudící pažouty, či vyběhaný renckové… Jsou to opravdu velmi kultivované motory s rozumnou spotřebou. A věřte, že se s nimi dá po (německých) dálnicích jet opravdu velmi rychle!
Mno a nakonec: audi připravuje tento třílitr s dvěma turby a výkonem přes 320 koní a točivým momentem 650 Nm v rozsahu 1800 – 4200 otáček… Co víc je potřeba? Ano, přiznám se, že mám rád osmiválcové motory,ale současné ceny pohoných hmot,a legislativa mě dohnala k A6 3.0 TDi. Nestěžuji si, není komu.
tak tak a hlavně tito lidé si kupují naftu ne kvůli šetření, ale kvůli dojezdu. Když jezdím skrz Evropu, tak je fajn každých 350km nestavit na benzince, ale projet Z Dánska do Rakouska na jeden \“nádech\“.