Porsche Panamera 3.6 V6
5 fotografiíPorsche
Čtyřdveřový supersedan od Porsche má nyní pod kapotou šestiválec.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíPorsche
Čtyřdveřový supersedan od Porsche má nyní pod kapotou šestiválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
dalsi dokaz toho, ako sa z tejto znacky stava volksporsche….a je to navyse SKODA :))
Nějak mi uniká smysl tohoto motoru v takovémhle autě. Na zvyklosti porsche to moc nepojede a prodeje bych předpokládl mizivé, asi jako u dieslového Cayenne 🙁
Ten motor má úhel rozevření válců 90 stupňů. V Superbu je klasický Volkswagení VR, s úhlem asi 11 stupňů.
Co myslíte, bude to stejnej motor?
Jinak od Porsche bych z toho objemu čekal větší výkon…
Zcela nový motor Porsche má se Škodovkou společný jen objem 3,6 l. 400 Nm z tohoto objemu je super vizitka jeho konstruktérů a 300 plnokrevníků zajistí při pohotovostní hmotnosti 1700 kg akceleraci snad i pod 6 s. Dobrý motor a dobře poskládaná skříň se poznají podle toho, že čas akcelerace na stovku odpovídá výkonové hmotnosti kg/k. Ti nejlepší to umí i líp, např BMW
Super, ale čekal bych něco lepšího, než má Mustang nebo Camaro za třetinovou cenu.
Ti mají ale jízdní vlastnosti žebřiňáku a vnitřek made in PRC (Čína).
Jo, nicméně motory mají úplně stejný parametry (stejnej objem, stejnej počet válců, stejnej výkon, rozdíl asi 20Nm ve prospěch Porsche).
A s tím žebřiňákem to taky tak hrozný nebude, vzhledem k rozdílu ve hmotnosti bych si na okruhu vsadil na Mustanga 🙂
Nojo, je to nový motor, omlouvám se za planý poplach. V Cayenne je ten motor totiž skutečně původem od VW a dokud nepřišla oficiální tisková zpráva od Porsche, stále jsem měl za to, že je to stejný agregát. I čísla by tomu napovídala.
Takže ještě jednou pardon
super, konečně eko-porsche … už si ho běžím koupit!!!
PS: čím nižší kombinovanou spotřebu automobilky uvádí, tím větší rozdíl od té reálné vzniká, zkrátka když porsche, tak s výkonem mnohem více než je 300k a na spotřebu kašlat
este pred par rokmi mali 300ps a 400nm 5-6 litrove 12valce, ktore stali na vrchole modelovej rady… a dnes je to mozne bez problemov dostat z 3.6 V6, navyse pri plneni vsetkych emisnych predpisov a prijatelnej spotrebe. s maximalnou rychlostou minimalne 250 a zrychlenim z nula na sto za cca 6 sekund… navyse ak je to niekomu malo a ma na to, moze kludne pockat na panameru turbo s, pripade poprosit nejakeho upravcu nech mu upravia jeho cerstvo kupenu panameru turbo, ktorej vykon ho uz omrzel… a hlavne netreba pri hodnoteni krokov porsche a podobnych automobiliek zabudat na nutne znizovanie emisii celeho modeloveho portfolia.
na denní žití si myslim že to je ideální Porsche.. na zábavu si můžete u Porsche pořídit jiný hračky…