Porsche Panamera 3.6 V6

5 fotografiíPorsche

Čtyřdveřový supersedan od Porsche má nyní pod kapotou šestiválec.

Diskuze

11 komentářů

    ph123

    dalsi dokaz toho, ako sa z tejto znacky stava volksporsche….a je to navyse SKODA :))

    M

    Nějak mi uniká smysl tohoto motoru v takovémhle autě. Na zvyklosti porsche to moc nepojede a prodeje bych předpokládl mizivé, asi jako u dieslového Cayenne 🙁

    BobAsh

    Ten motor má úhel rozevření válců 90 stupňů. V Superbu je klasický Volkswagení VR, s úhlem asi 11 stupňů.

    Co myslíte, bude to stejnej motor?

    Jinak od Porsche bych z toho objemu čekal větší výkon…

    apo

    Zcela nový motor Porsche má se Škodovkou společný jen objem 3,6 l. 400 Nm z tohoto objemu je super vizitka jeho konstruktérů a 300 plnokrevníků zajistí při pohotovostní hmotnosti 1700 kg akceleraci snad i pod 6 s. Dobrý motor a dobře poskládaná skříň se poznají podle toho, že čas akcelerace na stovku odpovídá výkonové hmotnosti kg/k. Ti nejlepší to umí i líp, např BMW

    BobAsh

    Super, ale čekal bych něco lepšího, než má Mustang nebo Camaro za třetinovou cenu.

    apo

    Ti mají ale jízdní vlastnosti žebřiňáku a vnitřek made in PRC (Čína).

    BobAsh

    Jo, nicméně motory mají úplně stejný parametry (stejnej objem, stejnej počet válců, stejnej výkon, rozdíl asi 20Nm ve prospěch Porsche).

    A s tím žebřiňákem to taky tak hrozný nebude, vzhledem k rozdílu ve hmotnosti bych si na okruhu vsadil na Mustanga 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Nojo, je to nový motor, omlouvám se za planý poplach. V Cayenne je ten motor totiž skutečně původem od VW a dokud nepřišla oficiální tisková zpráva od Porsche, stále jsem měl za to, že je to stejný agregát. I čísla by tomu napovídala.

    Takže ještě jednou pardon

    M

    super, konečně eko-porsche … už si ho běžím koupit!!!

    PS: čím nižší kombinovanou spotřebu automobilky uvádí, tím větší rozdíl od té reálné vzniká, zkrátka když porsche, tak s výkonem mnohem více než je 300k a na spotřebu kašlat

    f4o

    este pred par rokmi mali 300ps a 400nm 5-6 litrove 12valce, ktore stali na vrchole modelovej rady… a dnes je to mozne bez problemov dostat z 3.6 V6, navyse pri plneni vsetkych emisnych predpisov a prijatelnej spotrebe. s maximalnou rychlostou minimalne 250 a zrychlenim z nula na sto za cca 6 sekund… navyse ak je to niekomu malo a ma na to, moze kludne pockat na panameru turbo s, pripade poprosit nejakeho upravcu nech mu upravia jeho cerstvo kupenu panameru turbo, ktorej vykon ho uz omrzel… a hlavne netreba pri hodnoteni krokov porsche a podobnych automobiliek zabudat na nutne znizovanie emisii celeho modeloveho portfolia.

    jimm

    na denní žití si myslim že to je ideální Porsche.. na zábavu si můžete u Porsche pořídit jiný hračky…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist